וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר ובנאדו נפגשו, הבעלים שוקל הגעת זרים

22.1.2014 / 15:55

הנשיא והמאמן נפגשו, נושא עמאשה לא עלה ובנאדו לא ממהר להחזירו. קינן לשחקנים: "קל להאשים את הזרים. האחריות עליי"

one
דקל קינן, אביחי ידין שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
לא בורח מאחריות. קינן/ברני ארדוב

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר והמאמן אריק בנאדו נפגשו היום (רביעי) במשרדו של האחרון ברחוב המסגר בתל אביב ודנו בנושא הרכש. ככל הידוע, הבעלים ישקול בחיוב הגעת שחקן זר אחד או יותר, כשהמאמן רוצה להחתים קשר וחלוץ. נושא ויאם עמאשה לא עלה על הפרק ובשלב זה אריק בנאדו אינו מעוניין להשיבו לסגל. במועדון לא פוסלים גם החתמת קשר במרכז השדה, אם כי בנאדו לא הודיע עדיין על שחקן ספציפי שבו הוא מעוניין בעמדה הזאת. השם היחיד שעלה עד כה הוא של הקשר ההולנדי גארי רודריגז, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. לגבי עמאשה, אם הוא אכן לא יחזור לסגל ייתכן ויעבור להפועל תל אביב.

ועכשיו, בחזרה למשחק בווסרמיל. "הכי קל זה להאשים את השחקנים הזרים. לא מבין למה ביקרו רק את שראנוב וצוצאליץ'. האש צריכה להיות מופנית גם אליי. אני לוקח את האחריות ולא בורח ממנה", אמר דקל קינן לשחקני מכבי חיפה בשיחה שנערכה בעקבות ההפסד להפועל באר שבע. שחקנים בקבוצה כי קינן הגיע אתמול לאימון שפוף. "מאז ההפסד הוא התכנס בתוך עצמו. היה לו קשה מאוד לקבל את ההפסד הזה. יותר מכל הפסד אחר", סיפר אחד מהם. לאחר הדברים, קינן עצמו הגיב גם בטוויטר: "הפסד כואב מאד. משחק לא טוב של הקבוצה וגם שלי באופן אישי. לא בורחים מאחריות". בכיר במעודון אמר אתמול: "חלק מהשחקנים כאן לא מספיק טובים, גם הגנתית וגם התקפית. חלק לא יהיו בעונה הבאה". אחד השחקנים הבכירים ביקש להדגיש אתמול: "לא הוגן שבנאדו סופג את כל האש בגללם. זה לא מגיע לו".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם המאמן אריק בנאדו. מכבי חיפה
אין החלטה לגבי עמאשה. שחר ובנאדו/מכבי חיפה

הדברים הללו מצטרפים לכוונה של מכבי חיפה לערוך מהפכה בעונה הבאה. מלבד רובן ראיוס, ספק אם זרים אחרים ימשיכו. בחיפה הבהירו כבר אתמול שיעסקו בנושא המאמן רק סמוך לסיום העונה. אריק בנאדו מקבל גיבוי רחב, אך שמותיהם של רוני לוי ואברם גרנט עלו לקראת העונה הבאה. הנשיא יעקב שחר רוצה מאוד שהקבוצה תעפיל למפעל אירופאי ובמועדון מאמינים שאי העפלה תגרום לנזק כלכלי רחב, בעקבות פתיחת אצטדיון סמי עופר שעשוי להכניס עוד מיליוני שקלים במקרה של העפלה לשלב הבתים בליגה האירופית.

חן עזרא (כאבים בברך), ורובן ראיוס (מתיחה במפשעה) לא התאמנו, והם מצטרפים לאביחי ידין הפצוע. גם אייל משומר התקשה להתאמן אתמול וייבדק. המגן טאלב טואטחה נשלח אתמול לבידקה אולטרסאונד בעקבות תלונה על מתיחה במפשעה.

במועדון ממשיכים בניסיון להעביר שחקנים לקבוצות אחרות. ברמת השרון העריכו השבוע כי שחרור של עשהאל בן שבת יוביל להחתמת איציק כהן, שמבוקש גם בהפועל עכו. אם יגיע חלוץ, בנאדו יעדיף לשחרר את עמאשה בהשאלה. אייל גולסה ינסה למצוא קבוצה בבלגיה, כשארבע קבוצות כבר הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו. אלעד גבאי מוכל לעזוב רק להפועל תל אביב. שמואל שיימן יעזוב רק אם יקבל פנייה רשמית מבית"ר ירושלים. בכל מקרה, בחיפה לא מתכוונים לשחרר את שניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully