וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.1

באירופה טוענים כי העברת מאטה ליונייטד כבר סגורה, סלאח יגיע לבדיקות רפואיות בליברפול ולאן עבר פורלאן? כל ההעברות והשמועות

העברות

* חמישה חודשים לפני המונדיאל בברזיל, דייגו פורלאן בן ה-34 עזב את אינטרנסיונל הברזילאית וחתם ל-10 חודשים בסרזו אוסקה מהליגה היפנית.

* המגן הברזילאי אלכס טלס (21), שהוזכר כמועמד ללא מעט קבוצות גדולות ביבשת, חתם לארבע שנים וחצי בגלאטסראיי שרכשה את כרטיסו מגרמיו תמורת 6.15 מיליון יורו.

* הופנהיים הודיעה רשמית על התרת חוזהו של השוער הוותיק טים ויזה.

* כוכבה לשעבר של טוטנהאם, מידו, מונה למאמנה של זמאלק המצרית בגיל 30 בלבד. מידו הוא המאמן הצעיר ביותר בהיסטוריה של הכדורגל המצרי, ויחליף בתפקיד את הלמי טולאן שפוטר ביום שני האחרון.

שחקן צ'לסי חואן מאטה. GettyImages
צ'לסי מקשיחה עמדות. מאטה/GettyImages

שמועות

* העדכון האחרון בנוגע להעברת חואן מאטה: יונייטד תציע 45 מיליון יורו על הקשר, באירופה כבר טוענים שעסקת הענק סגורה. לידיעה המלאה

* "טלגרף" טוען: ריאל מדריד צפויה להגיש הקיץ הצעה של 25 מיליון ליש"ט לחלוץ מנצ'סטר יונייטד ויין רוני, שמסיים את חוזהו עוד שנה וחצי.

* התקשורת המצרית מדווחת כי כוכב באזל מוחמד סלאח יעבור מחר בדיקות רפואיות בליברפול, ויעבור למייטי רדז תמורת 10 מיליון ליש"ט.

* נשיא פריס סן ז'רמן, נאסר אל חליפי, לא מכחיש את העניין בקשרה הצעיר של יובנטוס, פול פוגבה: "אני מאוד אוהב אותו, אפשרי שאתחיל לדבר עם יובה בקרוב בנוגע אליו. הוא שחקן נהדר".

* אחרי שירדה סופית מעסקת החליפין על וויצ'יניץ' וגוארין, אינטר רוצה להתחזק בכל מקרה בחלוץ נוסף. על פי התקשורת האיטלקית, שני מועמדים שהוזכרו הם חלוץ סאות'המפטון פבלו אוסבלדו, וחלוץ רומא מרקו בוריילו.

* אתלטיקו מדריד רוצה להשאיר אצלה את השוער המצטיין טיבו קורטואה, ששיך לצ'לסי. מאמנה דייגו סימאונה מצהיר: "26 מילוין יורו? הוא בהחלט שווה את זה. הוא שווה כל סכום שצ'לסי תבקש מאיתנו".

חלוץ יובנטוס מירקו ווצ'יניץ' חוגג את שערו ה-100 בליגה האיטלקית. רויטרס
הישר לזרועות של ונגר? ווצ'יניץ'/רויטרס

* עוד במנצ'סטר יונייטד: על פי דיווחים באנגליה, נעשתה פנייה לקשרה הברזילאי של לאציו, הרנאנס. יונייטד תתמקח על תג המחיר של הרנאנס, שמוערך בכ-20 מיליון ליש"ט נכון לעכשיו.

* אחרי שהטרייד עם אינטר בוטל, מירקו וויצ'יניץ' מחפש יעד אחר ועל פי דיווחים באנגליה, סוכנו הגיע אתמול ללונדון במטרה לנהל שיחות עם ארסנל על הצטרפותו.

* על פי 'דיילי סטאר' הבריטי, ליברפול החלה בשיחות עם קשר רד בול זלצבורג, ולון ברישה. המייטי רדז התרשמו לטובה מהנורווגי לטובה לאחרונה ורוצה להחתימו בקרוב.

* מאמן ברצלונה טאטה מרטינו מרוצה מהסגל ולא מעוניין לבצע שינויים בחלון ההעברות הקרוב: "יש לנו קבוצה חזקה מאוד, שהצליחה גם כשויקטור ואלדס וליאונל מסי היו פצועים. אנחנו לא צריכים לקנות אף אחד עכשיו".

* ארסנל לא מוותרת על יוליאן דראקסלר משאלקה ועל פי דיווח ב"סאן" מוכנה להציע את לוקאס פודולסקי כחלק מעסקה בשווי 35 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully