וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנילו גלינארי לא ישוב לשחק כדורסל העונה

האיטלקי שקרע את ה-ACL באפריל 2013 יחזור רק בעונה הבאה. נוביצקי רוצה להישאר בדאלאס, אודריך לעזוב את ניו יורק

שחקן דנבר נאגטס דנילו גלינארי. GettyImages
כואב הלב. גלינארי/GettyImages

אוהדי דנבר קיבלו הערב (שלישי) חדשות רעות, כאשר התבשרו כי דנילו גלינארי לא יוכל לשוב לשחק כדורסל העונה. הפורוורד האיטלקי שהחמיץ את תשעת החודשים האחרונים בשל קרע ברצועה בברכו שאירע במהלך משחק מול דאלאס לקראת סיום העונה שעברה נאלץ לעבור היום ניתוח ולא יוכל לחזור לפרקט לפני פתיחת עונת 2014/15. הנאגטס דאגו לדחות את הניתוח השני מתוך תקווה שרצועת ה-ACL תוכל להתחזק לבדה, אולם משזה לא קרה, והשתברר כי הניתוח הראשון שבוצע לפני מספר חודשים לא הספיק, הוחלט הערב לשוב לאופציה הרפואית הכירוגית.

"בהתחשב במוסר העבודה של דנילו, אנחנו מצפים שישוב לבריאות מלאה בעונה הבאה", אמר הג'נרל מנג'ר של הנאגטס טים קונלי. אשתקד העמיד כוכב דנבר ממוצעים של 16.3 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק.

שחקן דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי. AP
אנחנו לא מתנגדים לראות אותו משחק עד גיל 39. נוביצקי/AP

* דירק נוביצקי התראיין לתקשורת בארצו, וסיפר כי ברצונו להישאר בדאלאס גם בשנים הבאות: "בקיץ אהיה שחקן חופשי וארצה להאריך את החוזה בשנתיים-שלוש. ככל שהגוף יאפשר לי, אמשיך לשחק כדורסל. אחרי החוזה החדש אהיה בן 38 או 39, ואז כנראה אפסיק".

* בניו יורק טוענים שבנו אודריך לא מרוצה בניקס, וביקש מההנהלה לעזוב בטרייד. "כל עוד הוא לובש את מדי הניקס, אני מצפה ממנו לשמור על גישה מקצוענית", אמר המאמן מייק וודסון בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully