וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "טעיתי כשאמרתי שמקנאים בי כי אני מצליח"

הפורטוגלי התראיין ל"פראנס פוטבול": "כל העולם דיבר על כדור הזהב, היה מלחיץ. קודם קיללו את אימא שלי, עכשיו אותי"

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן השנה של פיפ"א לשנת 2013. AP
אחרי הדמעות, הדיבורים. רונאלדו/AP

אחרי הדמעות, הגיעו הדיבורים. כמו כל זוכה בכדור הזהב, כריסטיאנו רונאלדו העניק ראיון למגזין "פראנס פוטבול" וכהרגלו, סיפק פנינים: "עברתי שבועות לחוצים, כי כולם מסביב דיברו על כדור הזהב. האם אני אזכה, האם לא, אולי זה יהיה ריברי", אמר הפורטוגלי, כשהוא משמיט את שמו של מסי, כנראה בצורה מכוונת, "כל העולם דיבר על זה וניסיתי לא להקשיב, אבל זה היה בלתי אפשרי. אפילו אימא שלי כל הזמן שאלה אותי אם אני אזכה. היום, סופסוף, אני רגוע יותר, ואני מוכן להיות טוב יותר מאשר בשנה שעברה".

רונאלדו המשיך: "הרגע בו קיבלתי את הפרס היה מלא אמוציות, בעיקר כשהבן שלי הגיע והרמתי אותו על הידיים. זה מה שגרם לי לבכות. מי שלא מכיר אותי כנראה הופתע מאותו רגע, כי כולם רגילים לראות אותי רציני על המגרש. לקח לי יומיים או שלושה להבין את העובדה שזכיתי. לא ידעתי מראש שאזכה והדיבורים על זה מעצבנים אותי".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
מדבר עם רונאלדו הרבה. אנצ'לוטי/AP

רונאלדו גם עסק בציטוט המפורסם שלו מהעבר: "יום אחד אמרתי שאנשים מקנאים בי כי אני צעיר, יפה ועשיר. זו הייתה טעות. דיברתי אחרי משחק והייתי חם, כי לא כבשתי. יש סיבות לכך שאמרתי דברים שאני בעצמי לא אהבתי אחר כך. כמו שאמרתי פעמים רבות בעבר, אני לא מושלם. אני בסך הכול בן אדם, כמו כולם. בוכה, צוחק ויש לי את הבעיות שלי. כשאמרתי משהו שלא הייתי צריך לומר, ביקשתי סליחה ועם הגיל לומדים להימנע מטעויות. אנחנו מתבגרים בחיים, כמו שאנחנו מתבגרים על המגרש".

על האוהדים שצועקים נגדו: "אני מרגיש את זה במשחקי החוץ. לא מקבלים אותי בצורה יפה במיוחד, מעליבים אותי, אומרים דברים שאני לא אוהב לשמוע, אבל התרגלתי. בזמן האחרון הדברים השתפרו מעט. בעבר שרו לי 'הפורטוגלי הזה, איזה בן זונה הוא'. עכשיו זה רק 'כריסטיאנו, כדור הפלסטיק'. קודם היו צועקים דברים ומקללים את אימא שלי, עכשיו רק דברים עליי".

ומה היה לו להגיד על מסי: "כמובן שהתחרות מולו עוזרת לי להשתפר. אבל זה לא רק מול מסי, אלא מול כל השחקנים הכי טובים בעולם. סוארס, אינייסטה, ניימאר, בייל, דייגו קוסטה או פלקאו. הרמה של כולם משפרת את כולם. מסי ואני מתחרים על אותם דברים ושנינו רוצים את הטוב ביותר וזה עוזר לשנינו".

על ההבדלים בין מוריניו לאנצ'לוטי: "אנחנו אפקטיביים בערך כמו שהיינו קודם. השנה יש לנו המון ביטחון. על המגרש אין הרבה הבדלים, אנצ'לוטי עושה עבודה מצוינת. הוא איש טוב, מאמן טוב ואני נהנה מאוד לעבוד איתו. הוא מדבר איתי יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully