וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ריאל מדריד ניצחה 0:1 בחוץ את אספניול

רבע הגמר: שער בודד של בנזמה (25) במשחק הראשון העניק מקדמה משמעותית לבלאקוס, שמשיגים ניצחון תשיעי ברציפות

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה. AP
לא עצרו גם מול אספניול. שחקני ריאל חוגגים/AP

בשבועיים האחרונים חזרה ריאל מדריד בגדול למאבק האליפות בליגה הספרדית וצימקה את הפער מברצלונה ואתלטיקו מדריד לנקודה אחת בלבד. הערב (שלישי), הבלאנקוס, שנמצאים בכושר שיא, השיגו ניצחון תשיעי ברציפות בכל המסגרות כשגברו 0:1 בחוץ על אספניול במשחק הראשון של רבע גמר הגביע הספרדי.

קרלו אנצ'לוטי עלה בהרכב הכי חזק שלו וקיבל שער ניצחון מקארים בנזמה בדקה ה-25. כריסטיאנו רונאלדו היה קרוב לכיבוש במחצית הראשונה אבל כדור שבעט מחוץ לרחבה נעצר בקורה. ריאל תארח ביום שבת את גרנאדה בליגה ותמשיך את המרדף הצמוד שלה אחרי ברצלונה ואתלטיקו בפסגה. בעוד שבוע תארח ריאל את הקטלאנים למשחק הגומלין.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
ניסה לכבוש שער וירטואוזי. רונאלדו/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 17: מצב נהדר לאספניול. סרחיו גרסיה חתך את הגנת ריאל מצד ימין והעביר רוחב מדויק לפיצי שנותר לבדו בתוך הרחבה ובעט בנגיעה, אבל הכדור עלה גבוה מדי מעל השער.

דקה 21: ריאל הגיבה מהר על ההחמצה של אספניול. לוקה מודריץ' הפעלתן הכניס כדור עומק לרונאלדו שמטווח של 17 מטרים בעט כדור שטוח וחזק ברגל ימין היישר לקורה.

דקה 25: גול! ריאל מדריד עלתה ליתרון. ארבלואה המגן הרים כדור מצד ימין, גארת' בייל המשיך את הכדור בראש לעברו של בנזמה שנגח לפינה ולרשת. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 43: ריאל ניסתה להכפיל את היתרון לפני המחצית וכמעט עשתה את זה עם בעיטה חופשית מעולה של גארת' בייל מ-17 מטרים, אבל קיקו קאסייה הדף בקושי לקרן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
בישל את שער הניצחון. גארת' בייל/GettyImages

דקה 57: רונאלדו המשיך לחפש את השער הראשון שלו וכמעט השיג אותו עם נגיחה חזקה אחרי הרמה מצד שמאל, אבל הכדור שלו פגע בדשא וחמק מעל השער.

דקה 67: קארים בנזמה קיבל כדור עומק ויכל למסור לרונאלדו שהיה פנוי לגמרי בצד ימין, אבל הצרפתי העדיף לבעוט ושוער אספניול הדף.

דקה 83: מצב נהדר לאספניול להשוות. סרחיו גרסיה הכניס כדור עומק מתוזמן לקורדובה המחליף שנותר לבדו מול קסיאס אבל השוער הוותיק יצא טוב והדף את הבעיטה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully