וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "סיינה היא קבוצת יורוליג בכירה"

21.1.2014 / 20:19

מאמן מכבי חיפה מתכונן למשחק מול האלופה האיטלקית שבמשבר ביורוקאפ (19:30, ספ' 2): "ננסה להשיג ניצחון יוקרתי"

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
מאמן מכבי חיפה דני פרנקו/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תארח מחר (רביעי, 19:30, ספורט2) את אלופת איטליה, סיינה, במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים השני ביורוקאפ. הירוקים מגיעים למשחק אחרי ניצחון ענק באילת ביום ראשון, שקירב אותם מאוד להשגת אחד מארבעת המקומות הראשונים בליגה בתום הסיבוב השני, מה שיאפשר להם מעט שקט לקראת המשחק החשוב. כזכור, בשבוע שעבר הובסה חיפה בצורה משפילה במוסקבה על ידי חימקי 87:48, אך ההפסד הזה לא פגע בסיכויי הירוקים להמשיך לשלב הטופ 16 במפעל.

"אנחנו מצפים למשחק מאתגר", אמר דני פרנקו לקראת ההתמודדות, "סיינה, אלופת איטליה, היא קבוצת יורוליג בכירה ומנוסה מאוד. עם יכולת קבוצתית גבוהה מאוד בשני צידי המגרש ודחיפה גדולה של הקהל שלנו, ננסה להשיג ניצחון יוקרתי מאוד עבור המועדון שלנו". הגארד דגן יבזורי, שצלף 19 נקודות בניצחון באילת, הוסיף: "אנחנו באים למשחק קשה מאוד נגד קבוצה מהטופ האירופאי. אנו צריכים להביא את כל האנרגיות והפוקוס שלנו לפרקט כדי להשיג את הניצחון ולהישאר בצמרת הבית".

סיינה היא אחת משמונה הקבוצות שהודחו בשלב הבתים הראשון של היורוליג, והגיעו ליורוקאפ. הקבוצה האיטלקית פתחה את שלב הבתים השני במפעל המשני עם הפסד ביתי לחימקי מוסקבה והפסד חוץ לנימבורק, כך שהפסד למכבי חיפה יקטין מאוד את סיכוייה להעפיל שלב. המאמן מרקו קרספי סובל מסגל קצר יותר ממה שעמד לרשותו ביורוליג, לאחר שהגארד דניאל האקט עבר למילאנו, והקבוצה שלו נמצאת בתקופה קשה גם בליגה המקומית עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים.

בסיינה תפגוש חיפה את ג'וש קארטר, אקס מכבי אשדוד, שנחשב לנשק מסוכן מחוץ לקשת. מלבדו, הסגל האמריקאי כולל גם את שחקני הפנים אות'לו האנטר וספנסר נלסון והגארדים מרקיז היינס, מאט ג'נינג ואריק גרין שנחשב לכוכב של הקבוצה. הסגל האיטלקי כולל את הפורוורד ג'פרי ויג'יאנו והסנטר הותיק תומאס רס. הסנטר האוסטרי בנג'מין אורטנר משלים את הסגל של האיטלקים.

שחקן סיינה אריק גרין. GettyImages
כוכב היריבה. אריק גרין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully