וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשהאל בן שבת: "אנשים רוצים לפגוע בי, האמת תצא לאור"

21.1.2014 / 18:22

שחקן רמה"ש התייחס לראשונה לטענות על מעורבותו בפרשת ההימורים: "אני בטוח בחפותי". לאופר יאסור עליו להגיע לאימונים

one

"ברמת השרון עשו לי לינץ'. נתתי למועדון הזה חמש שנים מהחיים שלי והעונה הייתי בשנה הכי טובה שלי ובגללה גם קיבלתי הצעה לשחק ביוון. עד לרגע זה אף אחד לא הודיע לי כלום, אני שומע את הדיבורים על הפוליגרף רק מהתקשורת". כך אמר היום (שלישי) שחקן הפועל ניר רמת השרון עשהאל בן שבת , בהתייחסות ראשונה לטענות כי הימר על משחקים.

כזכור, שמו של בן שבת פורסם הבוקר לראשונה בקשר לפרשת ההימורים ברמת השרון, לאחר שזה נכשל בבדיקת הפוליגרף שעבר. היו"ר דני לאופר התייחס מוקדם יותר לעניין ואמר: "מהתוצאות שקיבלנו בן שבת הימר על משחקי הקבוצה. אני לא אומר הטיית משחק אלא הימר על משחקי הקבוצה. גם מאיר גבאי יצא דובר שקר על הימור בבטים ואנחנו נצטרך להחליט איך להמשיך ולפעול בהמשך הדרך". בהמלצת ההתאחדות לכדורגל, כל החומר הרלוונטי הועבר למשטרה שתחליט אם וכיצד להמשיך בחקירה.

חלוץ הפועל רעננה אנתוני נווקאמה עובר את בלם הפועל ניר רמת השרון עשהאל בן שבת. מגד גוזני
עובר תקופה קשה. בן שבת/מגד גוזני

בן שבת הוסיף ואמר היום: "אני הייתי רגוע מהתחלה ואף אחד מרמת השרון לא דיבר איתי ואמר לי שהם חושדים במשהו. להיפך, הייתי במו"מ עם קבוצה ביוון ואמרו לי שלא אשוחרר אם לא יגיע שחקן במקומי ולאחר מכן, הבנתי שהם לא ישחררו אותי עד שהפרשה תיגמר. שאלו לגבי הימורים וכל מה ששומעים מסביב, אסור לי לדבר יותר מדי בקשר לפרטים ולכן אני לא יכול לשתף. אני לא מעורב בדברים האלה, לא הימרתי בהימורים לא חוקיים ולא בבטים ולא הימרתי נגד הקבוצה שלי, אני מבין שיש אנשים שרוצים לפגוע בי ומנפחים פה משהו שאני בטוח שבסופו אני אוכיח את חפותי. אני יודע את האמת שלי והיא תצא לאור. אני שחקן רמת השרון ואני מתכוון להגיע לאימון מחר אלא אם יודיעו לי אחרת". בנושא הזה התייעץ דני לאופר עורך הדין של המועדון, שהודיע לשחקן שהוא לא רשאי להגיע לאימונים. בן שבת צפוי לדבר מחר עם עורך דינו, ולראות באיזו דרך פעולה לנקוט.

"ב-24 שעות הקרובות נקבל ייעוץ משפטי ולאחר מכן נודיע לשחקן את מה שצריך", אמר לאופר מוקדם יותר היום.

בשלב זה, נציגיו של בן שבת הקפיאו את המעבר המתוכנן שלו לפנתראקיקוס היוונית עד אשר יתבררו כל הפרטים בפרשה. בסביבתו של השחקן רוצים קודם כל לנקות את שמו של השחקן ולא להראות כאילו הוא בורח מהפרשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully