וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאופר: "בן שבת וגבאי נכשלו בפוליגרף והימרו על משחקים"

21.1.2014 / 12:40

התפתחות בפרשה: ההתאחדות הנחתה את "ויצמן-יער" לעביר את חומר החקירה למשטרה. רמה"ש: "נצטרך להחליט איך לפעול"

שחקן רמת השרון מאיר גבאי יוצא מבדיקת פוליגרף. מגד גוזני
לא עבר. גבאי לפני בדיקת הפוליגרף/מגד גוזני

התפתחות דרמטית בפרשת ההימורים ברמת השרון? על פי הדברים שיוצאים היום (שלישי) מהנהלת הפועל ניר רמת השרון ייתכן שכן. ברמת השרון טוענים כי קיבלו ממשרד החקירות תשובות בנוגע לפוליגרף שערכו עשהאל בן שבת ומאיר גבאי והתוצאות תואמות את מה שחשדו. על פי אנשי רמת השרון, במשרד החקירות המליצו להעביר את המשך הטיפול בחקירה לידי המשטרה.

דני לאופר אמר היום: "ממה שקיבלנו בן שבת הימר על משחקי הקבוצה. אני לא אומר הטיית משחק אלא הימר על משחקי הקבוצה. גם גבאי יצא דובר שקר על הימור בבטים ואנחנו נצטרך להחליט איך להמשיך ולפעול בהמשך הדרך".

כזכור, לפני שבוע התפוצצה הפרשה כאשר נודע שברמת השרון חושדים במעורבות של שני שחקנים בהטיית משחקים. משרד החקירות "ויצמן-יער" פתח בחקירה ואנשי הקבוצה נקראו לתשאול. ביום שבת פרסמנו שהבלם מאיר גבאי שוחרר מהקבוצה לאחר שהיו"ר לאופר האשים אותו בכך שהוא "מהמר בבטים". גבאי עבר אתמול (שני) בדיקת פוליגרף יחד עם עשהאל בן שבת, ששמו נקשר לפרשה בפעם הראשונה.

בשלב זה, נציגיו של בן שבת הקפיאו את המעבר שלו לפנתראקיקוס היוונית עד אשר יתבררו כל הפרטים בפרשה. בסביבתו של השחקן רוצים קודם כל לנקות את שמו של השחקן ולא להראות כאילו הוא בורח מהפרשה.

שחקן עירוני רמת השרון עשהאל בן שבת. קובי אליהו
המשטרה תבחן את חומר החקירה. עשהאל בן שבת/קובי אליהו

בעקבות ההתפתחויות הוציאה ההתאחדות לכדורגל הודעה: "מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר, והיועץ המשפטי משה אביבי, הנחו הבוקר את חברת החקירות ויצמן-יער להעביר לבחינת הגורמים הרלוונטיים במשטרת ישראל את כל חומר החקירה שנאסף עד כה, בעניין הימורים לכאורה של שחקן כזה או אחר בקבוצת הכדורגל של רמת השרון".

מהמידע שהגיע להתאחדות השניים כשלו בשאלות הנוגעות להימורים בבטים ולכן הגיעה ההמלצה להעביר את החומר לידי המשטרה. לאחר עיון בחומר הרלוונטי, יוחלט במשטרה האם להמשיך בחקירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully