וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: בן שימול גמר את העונה, ברקוביץ' מתקרב

21.1.2014 / 16:27

בדיקת MRI הוכיחה כי הגארד שנפצע מול אשדוד קרע את הרצועה הצולבת. רכז אילת, ששחררה את קליימן, צפוי להחליפו

שחקן בני הרצליה אבי בן שימול מול שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס. מגד גוזני
דווקא בעונת השיא שלו, פציעה מרגיזה. אבי בן שימול/מגד גוזני

בבני הרצליה התאכזבו לשמוע הבוקר (שלישי) כי הגארד אבי בן שימול סובל מקרע ברצועה הצולבת בברכו ולמעשה גמר את העונה. בן שימול (28, 1.94) שרשם מתחילת העונה את עונת השיא בקריירה שלו עם 11.9 נקודות ו-6.1 אסיסטים, נחת לא טוב בתבוסה הביתית למכבי אשדוד ביום ראשון, ועבר בדיקת MRI בבית החולים "מאיר" בכפר סבא, שם התגלה כי יוכל לחזור לפעילות רק בעונת 2014/15.

בהרצליה לא מתכוונים לחכות יותר מדי, וכבר אתמול פנו להפועל אילת על מנת לצרף את ניב ברקוביץ', ששיחק אצלם בעונה שעברה. ברקוביץ', שנפגע מאוד עם הגעתו של יובל נעימי לקבוצה הדרומית, טרם החליט האם לעבור, אך בקבוצה שלו לא מתכוונים לעמוד בדרכו. מתחילת העונה רשם ברקוביץ' 4.3 נקודות, 3 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים ב-17.9 דקות בממוצע למשחק. בקבוצה מהשרון מקווים להודיע על החתמתו של ברקוביץ' עד מחר, כששם נוסף שנבדק הוא חנן קולמן.

שחקן הפועל אילת ניב ברקוביץ'. מגד גוזני
יחזור להרצליה? ניב ברקוביץ'/מגד גוזני

בינתיים באילת שחררו את הפורוורד המתאזרח פלין קליימן להפועל גליל עליון מהליגה הלאומית. עם הגעתו של נעימי החליטו באילת לוותר על השחקן, שהתלבט זמן רב האם לעזוב את ישראל או לרדת לליגה הלאומית, לקבוצה שמדורגת במקום השני. קליימן (2.06, 25) רשם 3.2 נקודות ו-0.5 ריבאונדים בממוצע למשחק ב-13 משחקים בהם שותף העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully