וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם -21.1

דאנטה על הכוונת של יונייטד, שעשויה לשבור את שיא ההעברות שלה בשביל מאטה. אטו יחזור לספרד בתום העונה? השמועות וההעברות בכדורגל העולמי

סמואל אטו, צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
חבר חדש לתומר חמד בקיץ? סמואל אטו/GettyImages, Mike Hewitt

העברות

* רומא אישרה רשמית שמישל באסטוס, הקשרה הברזילאי בן ה-30 ששיחק העונה באל עין מאיחוד האמירויות, חתם בקבוצה עד לתום העונה. הג'אלורוסי שילמו 1.1 מיליון יורו כדי להנחית את כוכב ליון לבעבר, ויוכלו להאריך את חוזהו בקיץ תמותר 3.3 מיליון יורו.

* אקס הפועל תל אביב דניאל דה רידר מצא קבוצה חדשה. הקשר בן ה-29, שלא שיחק העונה, חתם לשישה חודשים ב-RKC וואלוויק מהמקום ה-15 בליגה הבכירה בהולנד.

* אינטר שלחה את המגן האורוגוואי אלברו פריירה (29) לסאו פאולו. לקבוצה הברזילאית תהיה אופציה לרכוש את השחקן בתום העונה.

* סנדרלנד ממשיכה להתחזק והודיעה על צירופו של השוער הארגנטינאי אוסקר אוסטארי (27) ששוחרר מאלמריה. השוער חתם על חוזה עד תום העונה ויהיה הרכש השלישי של החתולים השחורים בינואר אחרי מרכוס אלונסו וסנטיאגו ורג'יני.

* כמה ימים אחרי שחתם בסטוק סיטי, חואן אגודלו האמריקאי הושאל לחצי עונה לאוטרכט ההולנדית. החלוץ בן ה-21 לא קיבל רשיון עבודה באנגליה, ולכן התבצעה ההשאלה.

* הקשר הדני ג'ייקוב פולסן עזב את מונאקו וחזר לקבוצתו הקודמת מידטיילנד.

* בלקפול מהליגה השנייה באנגליה פיטרה את פול אינס. בארי פרגוסון יחליפו.

שמועות

* האם מנצ'סטר יונייטד בדרך לעסקת ענק? רשת 'פוקס ספורט' בברזיל מדווחת שמנצ'סטר יונייטד מנסה לצרף את בלם באיירן מינכן ונבחרת ברזיל, דאנטה. יש לציין כי לידיעה הזו עדיין אין אישור רשמי וגם פרטי העסקה עדיין טרם פורסמו.

* 'טלגרף' מדווח שיונייטד מתכננת להגיש לצ'לסי הצעה בגובה 37 מיליון ליש"ט עבור חואן מאטה, שאם תתקבל תשבור את שיא ההעברות של השדים האדומים, שעומד על 30.7 מיליון ששולמו עבור דימיטאר ברבאטוב לטוטנהאם ב-2008. 'דייל מייל' כבר טוען שצ'לסי הבהירה שהקשר הספרדי לא למכירה תמורת סכום נמוך מ-40 מיליון ליש"ט.

* דווקא אחרי השלושער מול יונייטד, סמואל אטו הפתיע כששב והצהיר שירצה לסיים את הקריירה במדי מאיורקה, שם שיחק בין 2000 ל-2004: "תמיד אהבתי את ברצלונה, אבל העדפתי את מאיורקה, והבן שלי לוחץ עליי לחזור לשם. חתמתי בצ'לסי עד לתום העונה ואנסה ליהנות כאן לפני שאשוב למאיורקה".

* בתקשורת האיטלקית מדווחים שפריס סן ז'רמן תציע ליובנטוס בין 50 ל-60 מיליון יורו על הקשר פול פוגבה.

אתמול: טרייד מפתיע בין יובנטוס לאינטר

חואן מאטה שחקן צ'לסי. AP
בתפקיד אוזיל של מויס? חואן מאטה/AP

* בספרד טוענים שמאמנה החדש של ולנסיה, חואן אנטוניו פיצי, סימן את מאורו איקרדי כמטרת רכש עיקרית, והעטלפים ינסו לשאול את החלוץ הארגנטינאי מאינטר עד לסיום העונה.

* בינתיים באיטליה מדווחים שאינטר מתכוונת להגיש ללאציו הצעה של 15 מיליון יורו תמורת הרננדס.

* 'דיילי סטאר' טוען שסטיב ברוס, מאמן האל סיטי, מעוניין בסולי מונטארי, וקבוצתו מתכננת להגיש לרוסונרי הצעה בגובה 3.9 מיליון ליש"ט עבור הקשר הגנאי.

* מונפלייה תפנה לניוקאסל בבקשה לשאול את חאתם בן ארפה עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully