וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "גם בסכנין אלישע ידע איך לטפל בבוזגלו"

21.1.2014 / 9:39

בבאר שבע מפנימים את החיבור בין המאמן לקשר שבישל פעמיים. פאיוביץ': "מוקדם לדבר על אליפות". ביקורת על נאסר

one

בהפועל באר שבע עדיין לא מוכנים לדבר על מאבק האליפות, אבל הניצחון 1:3 על מכבי חיפה הוכיח שהקבוצה של אלישע לוי רחוקה מלהרים ידיים. "שוב לא ראינו קבוצה מבריקה, אבל מאוד ממשומעת טקטית. הייתה לנו בעיה בתפקוד של המגנים בתחילת המשחק, אבל הכרענו את המשחק דרך ההתקפה", אמרו במועדון אמש. מאור בוזגלו שוב סחט מחמאות כשרשם כבר תשעה בישולים העונה. "הוא הצליח אצל אלישע בסכנין, ועכשיו גם כאן. אלישע הוא המאמן היחיד שהוכיח שהוא יודע איך לטפל בו בשתי קבוצות שונות", אמרו במועדון.

אז, אגב, סיימה סכנין של 2007/8 במקום הרביעי ועם עשרה שערים של הקשר. על המצבים הנייחים אמרו במועדון: "ברור שאי אפשר לבנות רק על זה, אבל אנחנו קבוצה מגוונת. פעם זה מצבים נייחים ופעם זה בקתפות דרך האמצע או מהאגפים". והייתה גם ביקורת אחת, שהגיעה דווקא מהכיוון של סיראז' נאסר. במועדון היה מי שאמר אתמול שהקשר לא היה מרוצה מכך שלא פתח בהרכב ונראה לא מרוכז במשחק. "הוא איבד כדור באמצע ושיחק בלי חשק, אבל אף אחד כאן לא עושה דווקא. כולם רוצים להצליח", אמרו שחקנים בסיום.

צפו ב-1:3 המרשים של באר שבע על מכבי חיפה

אלישע לוי צהל: "אנחנו מנצפים מיתוסים העונה"

מאור בוזגלו הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
תשעה בישולים העונה. מאור בוזגלו/יוסי ציפקיס

"אני מאוד שמח ואני רוצה להקדיש את השער לבן שלי שנולד לא מזמן. ואני מאוד שמח על הניצחון ומקווה להמשיך לשחק טוב", אמר הבלם טומיסלאב פאיוביץ', אחד מנקודות האור העונה בהפועל באר שבע. "עדיין מוקדם לדבר על אליפות כי דרושה המשכיות. שום דבר לא בטוח אבל אם נמשיך לשחק כך נהיה באירופה. במשחק הבא נתמודד מול יריבה לצמרת, קריית שמונה. אנחנו צריכים לשחק טוב מולם ולכפר על ההפסד בבית".

הקשר גל אראל הוסיף: "מכבי חיפה שיחקה טוב בחצי הראשון. לא פתחנו את המשחק טוב אבל דווקא הפיגור הכניס אותנו למשחק. הקהל נתן תצוגה אדירה גם בפיגור וגם כשהיינו ביתרון. הוא לא הפסיק לדחוף. הפיגור הפך להרגל, אבל אנחנו מדברים על זה גם עם אלישע וגם עם אליניב". הקשר נשאל מדוע הקבוצה אוהבת לנצח דווקא אחרי פיגור. "אני קונה מעכשיו מצב שבו נהיה בפיגור כל משחק וננצח. בתחילת העונה היה לנו קצת יותר קל, אבל הקבוצות הקטנות באות להסתגר ולמדנו אותנו. כשאתה לא מוצא את הרשת זה נהיה מסובך יותר", אמר והתייחס גם למכבי תל אביב: "אנחנו לא מסתכלים על מכבי תל אביב ורוצים להגיע לפלייאוף עם הפרש גדול יחסית מהמקום השלישי והרביעי. כשנגיע לשם נדע מה קורה ונוכל לדבר אחרת. בפלייאוף כולם יאבדו נקודות, אני מקווה שנאבד קצת פחות מכולם".

אלישע לוי ינסה להגביר בימים הקרובים את החיפוש אחר קשר זר. למאמן יש שלושה מועמדים עיקריים, אבל אף אחד מהם עדיין לא אישר את הגעתו. לא ברור האם קובי דג'אני, ששוב לא שותף אתמול ושחקן נוסף אמור להגיע על העמדה שלו, יישאר. בבאר שבע, על כל פנים, מבהירים כי השחקן לא ישוחרר מיזומת המאמן. פיראס עווד מבוקש בבני לוד. גם יוסף אבו לאבן אמור לעזוב לאחר שקיבל אור ירוק לחפש קבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully