וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ליאם ווקר חתם רשמית ויושאל לקבוצה אחרת

21.1.2014 / 14:56

הקשר מגיברלטר הוחתם לשנתיים וחצי במועדון הזהוב וכפי שפורסם בוואלה! ספורט יושאל עד סוף העונה. גם קדוסי חתם

one

הקשר ליאם ווקר, שחקן נבחרת גיברלטר, שנבחן במשך עשרה ימים בבני יהודה, חתם היום לשנתיים וחצי בקבוצה, באמצעות סוכנו זיו שטרנברג. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בצוות המקצועי שקלו האם להשאיר את ווקר בסגל הקבוצה כבר העונה או להשאילו ובסופו של דבר התקבלה החלטה להשאיל אותו לקבוצה אחרת בליגת העל או בלאומית, עד לסיום העונה הנוכחית ובקיץ יחזור לשורות הזהובים. בשלב זה יישארו הזהובים עם ארבעה זרים בסגל, דלה איינוגבה, אמיליאנו פוסקו, קסטוטיס איבשקביצ'יוס וג'יימס קין, אולם בהחלט ייתכן שעד לסיום חלון ההעברות יצורף זר חמישי.

ליאם ווקר, נבחן בני יהודה. ברני ארדוב
יצבור דקות בקבוצה אחרת. ווקר/ברני ארדוב

בשל צירופם של קין קדוסי ועזריאל, שוקלים בקבוצה להשאיל את החלוץ הצעיר גיל יצחק שיתקשה לקבל כעת דקות משחק. קדוסי אגב הגיע היום למשרדי המועדון וחתם רשמית על חוזה לשנתיים והוא צפוי להיכלל בסגל כבר במשחק הקרוב נגד הפועל חיפה, בשבת בבלומפילד. לאחר פניית הנהלת המועדון להתאחדות לכדורגל, הוזזה שעת פתיחת המשחק בחצי שעה ל-18:30 וזאת על מנת לאפשר לאוהדיה שומרי השבת של בני יהודה להגיע למשחק הקריטי.

הבלם אביב חדד, שכבש בשבת את שערו הראשון העונה, בתיקו 2:2 נגד מכבי פתח תקוה, פנה דרך דף הפייסבוק של הקבוצה, לאוהדים הזהובים ואמר: "אני מבקש להעביר מסר לקהל האוהדים הנפלא שלנו, שההופעה שלכם במושבה צמררה אותנו ולא הפסקנו להתפעל מהתמיכה ומהכוח שלכם. אני יכול להבטיח לכם שנעשה הכול לטובת הקבוצה ושתהיו מאושרים. שחקן כדורגל חי מהאנרגיות שהוא מקבל מהקהל לטוב ולרע ואם הקהל ימשיך לתמוך גם התוצאות יגיעו. תודה לכולם מכל הלב ואני באמת אוהב את האוהדים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליאם ווקר, שחקן בני יהודה. בני יהודה, אתר רשמי
מחוזקים. ווקר במעמד החתימה/אתר רשמי, בני יהודה

עדכון ראשון: 08:06

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully