וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות למכבי ת"א והפועל ראשל"צ

רגע לפני משחק העונה שייערך בשישי, הצהובים המשיכו בדהרה עם 17:30 על קרית אונו, בעוד האדומים התקשו עם 27:30 בחולון

לאחר פגרת הנבחרת נפתח הערב (שני) הסיבוב השני בליגת העל בכדוריד ושתי המוליכות, הפועל ראשון לציון ומכבי תל אביב, שייפגשו למשחק העונה ביום שישי, ניצחו. גם מכבי ראשון לציון לא התקשתה ואילו בהרצליה הייתה דרמה, כאשר הקבוצה המקומית סיימה בתיקו מול הפועל אשדוד.

בויאן בוטוליה שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
הכול מוכן למשחק העונה. בוטוליה/קובי אליהו

מכבי תל אביב - קרית אונו 17:30

המוליכה לא התקשתה להשיג ניצחון 12 העונה. היא פתחה פער של שישה שערים עד למחצית ובהמשך, ההגנה עשתה את ההבדל והפער הכפיל את עצמו ואף יותר מכך עד לסיום. עומר דבדה, שנפצע במשחק הנבחרת מול בלגיה, נעדר והצהובים מקווים להכשירו עד למפגש מול ראשון לציון בסוף השבוע.

מ.כ. חולון - הפועל ראשון לציון 30:27

המארחים אומנם נותרו מאוכזבים, אבל ראויים למחמאות לאחר שסיפקו פייט נהדר. לקראת סיום המחצית הראשונה האדומים ייצרו לעצמם פער וירדו ב-13:17, אבל חולון צימקה עד 21:22, 12 דקות לסיום. ראשון שוב עלתה לפלוס ארבע ומשם המארחים כבר לא חזרו, כאשר רן יוניש, פיבוט בן 16.5, כובש את השער ה-30 של ראשון לציון, שערו הראשון בליגה. עידן מימון חזר מפציעה, אבל המצטיין היה אבישי סמולר עם 14 שערים.

רמת השרון - מכבי ראשון לציון 30:19

מחזיקת הגביע התארחה אצל מאמנה לשעבר גלעד מאור ורגע לפני המחצית רמת השרון חזרה מפיגור לשוויון 12:12. הצהובים פתחו את המחצית השנייה עם שישה שערים רצופים ומשם כבר ברחו לפלוס עשר, 16:26 לקראת הסיום. איציק חליפי כבש חמישה לראשון לציון, אוברד ראדולוביץ' ועמית גל עשו זאת ברמת השרון.

בני הרצליה - הפועל אשדוד 22:22

דרמה בהרצליה. המארחים היו טובים במחצית הראשונה, בעיקר בהגנה וסיימו אותה ב-9:10. אשדוד עלתה ל-11:13, הרצליה קבעה שוויון ואשדוד שוב זינקה ל-15:17, עשר דקות לסיום. בהמשך, היא כבר הוליכה 17:21, אבל בשלוש הדקות האחרונות ספגה שלושה שערים והרצליה הצילה לעצמה נקודה. פיני בוטרשוילי, שוער האורחת, הצטיין.

קרית מוצקין - עירוני רחובות 22:32

נועלת הטבלה פתחה בצורה מפתיעה עם 3:6 והחזיקה מעמד מחצית שלמה לפני שמוצקין, בעזרת ולדי קופמן, ברחה ל-17:24 במחצית השנייה וביססה את מעמדה במקום הרביעי. מור עמית, שוער המשנה שחזר מפציעה, בלט במוצקין אחרי ההפסק. רחובות עם הפסד 11 ב-12 משחקים.

המחזור יושלם מחר עם מפגש בין אס"א תל אביב לנס ציונס (19:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully