וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 1:1 בין ווסט ברומיץ' לאברטון

המחזור ה-22 בפרמיירליג ננעל עם תיקו מאכזב עבור הטופיז, שהובילו משער של מיראלס (41) וספגו מנגיחה של לוגאנו (75)

המחזור ה-22 בפרמיירליג האנגלית ננעל הערב (שני) עם משחק בודד שנערך באצטדיון ההות'ורנס השוכן בפרברי בירמינגהאם. המארחת, ווסט ברומיץ', השיגה נקודה חשובה במאבקי התחתית שלה ובלמה את אברטון, שנלחמת בצמרת, עם 1:1.

הטופיז הגיעו למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים, אחד בגביע ואחד בליגה, אבל הם לא השכילו לצבור את מלוא שלוש הנקודות וסיימו בתיקו בפעם הרביעית מתוך שש משחקי החוץ האחרונים שלהם בליגה. ווסט ברום לעומת זאת, קטעה רצף של שני הפסדים בכל המסגרות והיא ללא הפסד בשלושת משחקי הפרמיירליג האחרונים שנערכו בביתה.

ניקולא אנלקה ווסט ברומיץ' מול ניוקאסל. Stu Forster, GettyImages
פתח למרות הסערה. אנלקה/GettyImages, Stu Forster

ניקולא אנלקה, האיש שבמרכז הסערה בתקופה האחרונה, עלה בהרכב ווסט ברומיץ' וראה איך ארבע דקות לתום המחצית הראשונה האורחים עוקצים. רומלו לוקאקו הוריד כדור ארוך בראש, קווין מיראלס התגנב ומול בן פוסטר שלח פנימה.

היתרון של הטופיז החזיק מעמד דקות ארוכות, עד שהבלם האורוגוואי דייגו לוגאנו איזן, רבע שעה לסיום. ג'יימס מוריסון היתל בשני מגנים באגף ימין והגביה למרכז, שם חיכה לוגאנו שהכניס את הראש בצורה נהדרת ושלח לרשת הגבוהה כדי לקבוע חלוקת נקודות בסיום. אברטון נותרת במקום השישי עם 42 נקודות במאזנה, ווסט ברומיץ' עלתה למקום ה-13 עם 22 נקודות, ארבע מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully