וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז הכובד: שלום תקווה על הניצחון של הפועל באר שבע

20.1.2014 / 23:30

השינוי הבולט בהפועל באר שבע מתחיל במרכז ההגנה החזק של הקבוצה. שלום תקווה מסכם את הניצחון על מכבי חיפה, חושב שהאדומים לא יכולים להסתמך על המצבים הנייחים ומזהה את סף השבירה הנמוך אצל הירוקים

one

בתחילת המשחק הערב (שני) בווסרמיל הייתה זו דווקא מכבי חיפה ששלטה והפעילה לחץ חזק מאוד בכל חלקי המגרש על שחקני המארחת הפועל באר שבע. הדקות הראשונות היו מאוד טובות עבור הירוקים, בעוד באר שבע נראתה מבולבלת וחסרת אונים. בסופו של דבר, בחלוף 11 דקות בלבד, הלחץ הזה גם הצליח להניב שער יתרון לו חיפה הייתה ראויה.

רובן ראיוס שיחק הפעם גבוה יותר וקרוב יותר אל החלוצים ופחות נסוג לאחור והמהלכים האלה בהחלט השפיעו על הרגעים הטובים של חיפה במחצית הראשונה. בפעולה מבריקה אחת, ראיוס הכניס כדור עומק מדויק לאלון תורג'מן, שהעלה את חיפה ליתרון.

הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את מכבי חיפה

אלישע לוי: ”ניפצנו הרבה מיתוסים העונה. גם הפעם”

שובל גוזלן אלון תורג'מן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
חיפה פתחה מצוין, ונרדמה/יוסי ציפקיס

אלא שבאר שבע לא איחרה מלהגיב לשער הזה. היא הצליחה להשוות את התוצאה תוך תשע דקות בלבד וכמה דקות לאחר מכן, אף הצליחה לעלות ליתרון, משתי נגיחות מדויקות של טומיסלב פאיוביץ' וגליינור פלט. במהפך הבאר שבעי אפשר היה לזהות את סף השבירה הנמוך ממנו סובלת מכבי חיפה. הירוקים נעלמו ולאורך דקות ארוכות לא הצליחו ליזום ולדחוף את הקבוצה לתגובה.

בפתיחת המחצית השנייה באר שבע הצליחה להגדיל את התוצאה עם שער של דובב גבאי, שער שחתם למעשה את המשחק. אחריו, ועד לסיום, באר שבע חשה בטוחה בעצמה והחיפאים איבדו לחלוטין את הביטחון וכמעט שלא הורגשו על כר הדשא.

באר שבע השיגה הערב ניצחון חשוב ויוקרתי. היא הצליחה לצמצם פעם נוספת את הפער בצמרת ממכבי תל אביב לשלוש נקודות והיא ממשיכה לרדוף אחרי הצהובים ולעצבן אותם. בעונה נוספת בה הפועל תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים לא נמצאות בצמרת, אפשר להודות לקבוצה מבירת הנגב, ששומרת על עניין בליגה וממשיכה להיאבק על תואר האליפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהדי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
אוהדי הפועל באר שבע סיפקו אווירה נהדרת/יוסי ציפקיס

אנחנו רואים העונה את הכוח שיש להפועל באר שבע במרכז ההגנה שלה. החל מעמדת השוער, שם ניצב אוסטין אג'ידה, דרך צמד הבלמים וויליאם סוארס ופאיוביץ'. לוטם זינו וגל אראל לא מבצעים רק פעולות הגנתיות, אלא בהחלט שותפים למשחק ההתקפה. כיף לראות קשרים אחוריים שיוזמים וחושבים על התקפה. קשה מאוד לחדור את מרכז ההגנה של באר שבע והקבוצה חיזקה את הנקודה הזו בצורה משמעותית ביחס לעבר.

למרות הניצחון הזה, באר שבע עדיין לא מציגה יכולת גבוהה. החלק הקדמי שלה מאוד לא מדויק, היא כמעט ולא מייצרת הזדמנויות דרך מהלכים מתואמים בהתקפה ויש לא מעט פעולות סוליסטיות של שחקנים. לא מעט פעמים באר שבע מצליחה להבקיע ממצבים נייחים בעזרת רגל ימין המדויקת של מאור בוזגלו. היא עשתה זאת בדקות הסיום מול בני יהודה וגם הפעם, שלושת השערים נכבשו מכדורים חופשיים. יכולת הנעת הכדור והתיאום בין השחקנים של אלישע לוי חייבים להשתפר, כי למרות שיש לה מגוון אפשרויות לכיבוש שערים, באר שבע לא יכולה להסתמך במאבק מול מכבי תל אביב בצורה מוחלטת על אחוזי ההצלחה שלה במצבים הנייחים.

אי אפשר שלא להגיד מילה טובה על האווירה אותה אוהדי באר שבע הביאו הערב. שנים רבות האוהדים האלה חיכו לרגעים כאלה ויש להם סיבות טובות לחגוג. רק דבר אחד נותר וזה לעבוד מהר על מנת שלאוהדים האלה יהיו גם תנאים טובים יותר לראות את קבוצתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully