וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד הביסה את מכבי יבנה 1:4

אבו ענזה חזר בגדול עם צמד, קבוצתו עלתה למקום השלישי. 2:3 לאחי נצרת על ראשל"צ, 1:2 לירושלים על הכח עמידר ר"ג

המחזור ה-20 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם ארבעה משחקים נוספים. בני לוד, שהביסה 1:4 את מכבי יבנה, עלתה למקום השלישי והיא רחוקה רק חמש נקודות מהמקום שמוביל לליגת העל. הפועל עפולה השיגה ניצחון חוץ חשוב במאבקי התחתית, 0:1 על בית"ר תל אביב רמלה. הפועל ירושלים ניצחה 1:2 בחוץ את הכח עמידר רמת גן ואילו אחי נצרת גברה בביתה 2:3 את הפועל ראשון לציון.

אחי נצרת - הפועל ראשון לציון 2:3

הקבוצה מעיר היין בצרות וההפסד הזה שלח אותה אל מתחת לקו האדום. אחי נצרת לעומת זאת, ברחה סופית כמעט לתחתית ולמעשה, היא כבר חלק מחבורת הצמרת ודילגה אל המקום הרביעי. אלי אלבז הצעיר, בהופעת בכורה אחרי שהושאל מהפועל חיפה, כבש צמד למארחת במחצית הראשונה (3, 43) ועוביידה אבו רביע הוסיף (58), לפני שמור שקד (76) ואיתי טואף עם פנדל (86) נתנו תקווה לראשון, אבל לא יותר מזה.

עלי חטיב שחקן אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
במקום הרביעי. עלי חטיב/אדריאן הרבשטיין

הכח עמידר רמת גן - הפועל ירושלים 2:1

גם האדומים מהבירה יכולים להרגיש קצת יותר רגועים ועם הניצחון הזה עם דילגו למרכז הטבלה ועל הדרך חלפו על הסגולים המאוכזבים. אלון בוזורגי כבש את הראשון (22), אולם בן אז'ובל איזן מהנקודה הלבנה (50). את שער הניצחון לירושלים כבש אופיר עמרם, 12 דקות לפני השריקה. תומר חנצ'ינסקי, השוער המושאל ממכבי תל אביב, מסיים את הבכורה שלו בהכח עם שני כדורים ברשת והפסד.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל עפולה 1:0

שחר הירש, המועמד לבני יהודה, כבש שער ניצחון חשוב עבור הקבוצה מבירת העמק, שטיפסה אל מעל הקו האדום עם הניצחון הזה, בעוד היא מונעת מהמארחת להתקרב לצמרת. השער של הירש הגיע בדקה ה-52 ואחריו, למרות דקות ארוכות שנותרו לה, תל אביב רמלה לא הצליחה למצוא את השוויון.

בני לוד - מכבי יבנה 1:4

מוראד אבו ענזה חזר בסערה אחרי הרחקה של ארבעה משחקים וסחף את קבוצתו לניצחון גדול. כבר בדקה הרביעית שחרר מחמוד עבאס בעיטה מפתיעה מ-25 מטרים לחיבורים. בני לוד המשיכה להתקיף עם שחקניה המהירים, ובדקה ה-13 אבו ענזה סיים התקפה מצוינת בצד שמאל עם בעיטה לרשת הגבוהה. שבע דקות חלפו, ובלבול בהגנת יבנה אפשר לאבו ענזה להשלים צמד עם בעיטה לקורה ופנימה. יוסי אופיר נתן ליבנה תקווה עם שער מצמק אחרי מבצע של אוראל אדרי בדקה ה-30, אך בדקה ה-62 ספק הוכשל אבו ענזה ברחבה והרכש הטרי גיל בלומנשטיין התכבד בפנדל וחגג שער בכורה בקבוצתו החדשה. לוד עם רביעייה שנייה העונה לרשת יבנה, חוזרת למקום השלישי.

עומר פרץ מכבי נתניה מול מוראד אבו ענזה בני לוד. מגד גוזני
חזר בגדול. אבו ענזה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully