וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "ההתרחקות מחדר ההלבשה עשתה לי טוב"

הפרעוש דיבר על תקופת ההחלמה מהפציעה בארגנטינה והודה: "קשה לי לראות את הקבוצה בטלוויזיה, הייתי עצבני"

כדור הזהב כבר עבר חלף וליאונל מסי, שאיבד את התואר אחרי ארבע זכיות רצופות, חוזר להתרכז בדברים שחשובים באמת, ברצלונה ואחר כך, הנבחרת והמונדיאל. הפרעוש, שהחלים לאחרונה מפציעה ארוכה וחזר כאילו לא נעדר מעולם עם ארבעה שערים בארבעת המשחקים מאז הקאמבק, סיפק ראיון למגזין של פיפ"א.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג. AP
חוזר לעצמו. מסי/AP

"היה לי קשה לשבת בחוץ חודשיים. מאוד קשה, אם לומר את האמת. כאב לי לראות את בארסה רק דרך הטלוויזיה. זה עשה אותי עצבני, הרבה יותר מאשר להיות על המגרש", הודה מסי על תקופת ההחלמה שלו ברוסאריו, עיר הולדתו, "אבל ההחלטה לטוס לארגנטינה ולהתרחק מעט מחדר ההלבשה, מכל הבלגן שמסביב, עשתה לי מאוד טוב. מבחינה פיזית, ההפסקה הזו שלקחה חודשיים עזרה לי מאוד".

עוד סיפר מסי: "אני מגיע בכושר מצוין לחצי השנה הקרובה וגם הראש שלי רגוע יותר. לא היה לי יותר מדי קשר עם אנשים, הייתי מרוכז בהחלמה. יש עוד הרבה מטרות חשובות לפני המונדיאל, למשל ליגת האלופות, עוד זכייה באליפות והגביע. נלך צעד צעד. אבל אם לומר את האמת, כולנו כבר חושבים על המונדיאל".

על סיכויי הנבחרת שלו: "אנחנו מגיעים בתקופה טובה. היינו מצוינים במוקדמות אחרי הניצחון בקולומביה, לפניו היינו בתקופה בינונית. משהו השתנה מאותו רגע. כולם מסתדרים נהדר זה עם זה בנבחרת והכול יכול לקרות במונדיאל, למרות שיהיה קשה. אני מאמין שאפשר לזכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully