וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד מפתיע: גוארין ליובנטוס, ווצ'יניץ' לאינטר

דיווח: הקשר הקולומביאני, שהסתכסך עם ראשי המועדון, צפוי להצטרף לאלופה, שתעביר בתמורה את החלוץ ממונטנגרו

אחד הטריידים הכי מסקרנים בחלון ההעברות של החורף נראה כעומד לצאת לדרך בקרוב מאוד, אולי אפילו היום (שני) באיטליה. קשר אינטר, פרדי גוארין, אחריו רדפו מספר קבוצות ברחבי אירופה בתקופה האחרונה, צפוי לעבור לאלופת איטליה בשנתיים האחרונות יובנטוס, בעוד החלוץ המונטנגרי מירקו ווצ'יניץ' יעשה את הדרך ההפוכה לסן סירו. שתי הקבוצות לא יעבירו כסף זו לזו.

פרדי גוארין שחקן אינטר. GettyImages
הרבה מאוד קבוצות רצו אותו. גוארין/GettyImages

מדובר בטרייד מפתיע מאוד והוא נחשף ברשת "סקיי" האיטלקית, לאחר שהעיתונאי ג'יאנלוקה די מרציו זיהה את הקשר הקולומביאני של הנראזורי נכנס למשרדים של יובנטוס בטורינו, ככל הנראה על מנת לערוך בדיקות רפואיות. בלם יובה, ליאונרדו בונוצ'י, כבר הספיק לצייץ: "בהצלחה בהרפתקאה החדשה שלך". אגב, לאחר שהדיווחים על הטרייד הצפוי גברו, אוהדי אינטר יצאו במחאה במטרה לבטל את רוע הגזירה, אולם בשל רצונו של גוארין, שהסתכסך לאחרונה עם ראשי המועדון, לעזוב את הקבוצה בזמן הקרוב, נראה כי אין מנוס מההחלפה.

אם אכן הטרייד יתממש, גוארין בן ה-27 יקווה לנצל את הבמה ביובנטוס על מנת לבסס את מעמדו בנבחרת קולומביה לקראת המונדיאל. הוא נרכש על ידי אינטר בינואר לפני שנתיים מפורטו תמורת 1.5 מיליון דולר כמחליפו של תיאגו מוטה ורשם 75 משחקים ו-13 שערים.

ווצ'יניץ' נרכש על ידי הגברת הזקנה באוגוסט 2011 מרומא תמורת 15 מיליון יורו. הוא זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות בשנתיים האחרונות וכבש 26 שערים ב-89 הופעות. העונה הוא ממעט לשחק ומשמש בעיקר כמחליף לקרלוס טבס ופרננדו יורנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully