וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין זועמים: שבעה משחקים מחוץ לדוחא?

20.1.2014 / 14:25

ההתאחדות שוב מעמידה את הקבוצה לדין על התפרעות, בסכנין זועמים: "שנסגור את דוחא? חורה למישהו שאנחנו במקום ה-3"

one

אחרי שגורמים בהנהלת בני סכנין הביעו אתמול (ראשון) חשש כבד שהקבוצה שוב תעמוד לדין משמעתי, היום התברר כי החשש מוצדק, ההתאחדות לכדורגל החליטה להעמיד לדין את הקבוצה בשל התפרעות אוהדים במשחק מול עירוני קרית שמונה.

כידוע בסוף המשחק הודיעה חברת האבטחה מטאור שבהתפרעות אוהדים שהתקיימה במחצית נפצע שוטר בכתפו, והתגלה שאותם אוהדים היו בגילופין. כעת החליטה ההתאחדות להעמיד את הקבוצה לדין על העניין.

אחמד קאסום שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מתי האוהדים יזכו לראות אותו בבית? קאום/אדריאן הרבשטיין

בסכנין זועמים על ההחלטה והחשש הכבד הוא שבית הדין יחליט להעניש את הקבוצה בעונש רדיוס נוסף מה שיביא לכך שהקבוצה תשחק למעשה שבעה משחקים רצופים מחוץ לאיצטדיון הביתי שלה. כידוע, את מכבי תל אביב הקבוצה כבר אירחה את קרית שמונה באצטדיון בעכו, היא תארח גם את מכבי תל אביב מחוץ לדוחא.

"כנראה שמישהו רוצה שנסגור את דוחא וזהו, אז אולי עדיף שנעשה את זה", אמר גורם בבני סכנין, "כנראה שחורה לאנשים שאנחנו במקום השלישי".

חבר ההנהלה חאלד דוכי התייחס גם לסוגיה, ואמר לוואלה! ספורט: "שני אוהדים התפרעו ביניהם במחצית, וסיכלנו את זה מיד. זה קרה במחצית, זה לא הפריע למשחק ולא הפריע לאף אחד. אני לא מבין מה שוב ההאתחדות רוצה. מחר יהיה במהלך המשחק ריב ברחוב ויגידו שגם זו אחריות שלנו. צריך לעצור את הקרקס הזה. נפנה להתאחדות מיידית כדי שכל העניין הזה ייפסק".

הכעס של אנשי סכנין נובע בעיקר בשל העובדה שההנהלה מקיימת מפגשים עם האוהדים, מינתה את חברת מטאור כחברת האבטחה שלה, סיכלה את הנפת דגלי פלסטין - ולמרות כל זאת בהתאחדות ממשיכים להעמיד את הקבוצה לדין ולקנוס אותה כספית בעונשי רדיוס. בסכנין מתכוונים לשלוח מכתב ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון בנושא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully