וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נפצע במהלך מהומות ביציע סכנין, אוהד נעצר

18.1.2014 / 20:08

אוהדי הקבוצה שוב התעמתו וגרמו לפציעתו של שוטר בכתף. מספר אוהדים שיכורים הורחקו. בלבול הודה: "תיקו משקף"

one

דווקא במשחק צמרת בין המדורגת שלישית למדורגת רביעית שהתקיים הערב (שבת) בין בני סכנין לעירוני קרית שמונה שהסתיים ב-1:1, תפסו אירועים אלימים את מירב תשומת הלב. מספר פעמים במהלך המשחק נאלצו המאבטחים באיצטדיון לעלות ליציעי סכנין במטרה להפריד בין אוהדים שהחלו להתקוטט. באחת מהתקריות אף נפצע שוטר ונאלץ לקבל טיפול רפואי.

אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עוד אירוע מכוער ביציע של סכנין/אדריאן הרבשטיין

מחברת האבטחה מטאור נמסר לאחר המשחק: "במהלך המשחק נרשמו מהומות וקטטות ביציעים של סכנין, בין אוהדי הקבוצה. במהלך האירוע, בניסיון להשליט סדר, נפצע שוטר בכתף. כרגע ישנו עצור אחד ועוד מספר מורחקים. כולם היו תחת גילופין".

מאמן בני סכנין, מרקו בלבול אמר בסיום: ?עד הדקה השישים זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו, אבל תיקו משקף. אנחנו שואפים לנצח בכל משחק". על העובדה כי הקבוצה שיחקה בעכו אמר המאמן: "דוחא זה המבצר שלנו אבל יש דברים שלא תלויים בנו ונצטרך להתמודד עם זה. הליגה עוד ארוכה ויהיו עוד הרבה דברים". על חיזוק הקבוצה אמר בלבול: "הגיעו שני שחקנים חדשים ואולי יגיע עוד אחד. אם נגיע לששת המקומות הראשונים זה יהיה הישג גדול".

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר אמר לאחר ה-1:1: "לא היינו חלשים, היה משחק קצבי בין שתי קבוצות טובות. בעשרים הדקות האחרונות היינו טובים יותר. אנחנו צריכים עוד שחקן התקפה, זה היה חסר היום, ונתחזק בעוד שחקן. כבר בשבת יש לנו עוד משחק צמרת מול באר שבע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully