וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל: "מנצ'סטר יונייטד צריכה השראה חדשה"

"תראו את אפקט מסוט אוזיל בארסנל", "המציאות הכתה במנצ'סטר יונייטד", "כשילד בן 18 הוא השחקן היחיד שיש לך עם דמיון, הגיע הזמן שתכיר במחסור שלך ביצירתיות". עתידו של מויס לא בסכנה, אבל באנגליה משוכנעים שהשדים האדומים חייבים חיזוק משמעותי

אם מישהו מאוהדי, שחקני ואנשי מנצ'סטר יונייטד עוד קיווה להתאוששות מרשימה ולמאבק אליפות, הוא קיבל אתמול (ראשון) צלצול השכמה. השדים האדומים נכנעו ללא תנאי 3:1 לצ'לסי בסטמפורד ברידג' ורשמו הפסד שביעי העונה.

המרחק מהמוליכה ארסנל עומד כעת על 14 נקודות וגם מנצ'סטר סיטי וצ'לסי מקדימות את יונייטד ב-13 ו-12 נקודות בהתאמה ולמרות שהמנג'ר דייויד מויס עוד אמר אתמול ש"העבודה שלנו היא להמשיך להיאבק על תואר האליפות", כולם מבינים שהקרב האמיתי של הקבוצה שלו יהיה על המקום הרביעי ששווה השתתפות במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

מאמן מנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס. AP
הקרב האמיתי הוא על המקום הרביעי. מויס/AP

"המציאות הכתה במנצ'סטר יונייטד והמכה הפכה לחזקה יותר כשצ'לסי אפילו לא הייתה צריכה להציג יכולת שיא כדי לצבור שלוש נקודות", כתב פרשן ה-BBC פיל מקנולטי. שחקן העבר רובי סבאג' הוסיף: "למרות שב-10 הדקות הראשונות של המשחק יונייטד החזיקה בכדור ב-78 אחוזים מהזמן, השחקנים של מוריניו לא נראו מוטרדים".

השדים האדומים הציגו יכולת לא טובה ולא בפעם הראשונה העונה, כשגם ההיעדרויות של ויין רוני ורובין ואן פרסי הפצועים לא יכולות להוות תירוץ. באנגליה כמובן עדיין לא מדברים על חילופים בעמדת המאמן, אבל כולם משוכנעים שמנצ'סטר יונייטד זקוקה בצורה נואשת לרכש חדש שיעשה שינוי, לשחקן קישור שיוסיף צבע לאפרוריות שהשתלטה על מרכז השדה האדום.

"כשילד בן 18 (עדנאן ינוזאי) הוא השחקן היחיד שיש לך עם דמיון, הגיע הזמן שתכיר במחסור שלך ביצירתיות. בעיקר כששינג'י קגאווה יושב על הספסל לאורך כל 90 הדקות בגלל שאתה לא סומך עליו מול הקישור של צ'לסי", כתב פול הייווארד ב"טלגרף".

שחקן צ'לסי, וויליאן, מקדים את שחקן מנצ'סטר יונייטד, פיל ג'ונס. Mike Hewitt, GettyImages
"צ'לסי אפילו לא הייתה צריכה להציג יכולת שיא כדי לצבור שלוש נקודות"/GettyImages, Mike Hewitt

שחקן העבר של הקבוצה ופרשן "סקיי ספורטס" בהווה, גארי נוויל, אמר ש"יש בקבוצה שחקנים טובים שכבר זכו איתה בתארים, אבל יש צורך בהשראה חדשה, בשחקנים שירימו את הקבוצה. אפשר לראות את האפקט שנוצר בארסנל אחרי ההגעה של מסוט אוזיל. אם יונייטד הייתה מחתימה בקיץ את כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל או ססק פברגאס - שאנחנו יודעים שהיא רצתה, היא הייתה נראית היום אחרת לגמרי".

ביונייטד לא היו צריכים את הדברים של נוויל כדי להבין את הצורך בדם חדש בקבוצה, בעיקר אחרי קיץ "רזה" מבחינת קניות והשפעה מאוד מועטה בינתיים של שחקן הרכש הבולט, מרואן פלאיני. יחד עם זאת, במועדון יודעים היטב שיהיה קשה לחזק את הקבוצה בכמה שחקני על בינואר ויתרה מכך, שהמרחק העכשווי של הקבוצה מליגת האלופות בעונה הבאה יקשה עליה לפתות שחקנים לנחות באולד טראפורד.

שחקן ברצלונה ססק פברגאס חוגג. רויטרס
נוויל: "אם יונייטד הייתה מחתימה בקיץ את כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל או ססק פברגאס - שאנחנו יודעים שהיא רצתה, היא הייתה נראית היום אחרת לגמרי"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully