וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל מודאג מהפציעה בכף היד: "אני עלול לפגוע בה"

המדורג 1 בעולם התקשה מול נישיקורי, ומודה שהוא מוגבל: "זה פוגע בתחושה". שראפובה על ההדחה: "לא שיחקתי חצי שנה"

רפאל נדאל התקשה מאוד הבוקר (שני) בטרם גבר על קיי נישוקרי בשלוש מערכות בשמינית גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה. המדורג ראשון בעולם נאבק יותר משלוש שעות בטניסאי היפני, שהציג טניס מעולה ואף שבר את מכות ההגשה של נדאל ארבע פעמים, אבל הספרדי ידע להתעלות בכל משחקון מכריע בסיומה של כל מערכה כדי להבטיח את ההעפלה לרבע הגמר.

היד של רפאל נדאל. AP
מדאיג אותו, ואת כל חובבי הטניס. היד של נדאל/AP

עם זאת, נדאל גם מודאג מאוד ממצבה של יד שמאל שלו, והוא טופל במהלך המשחק. הצילומים מראים דימום ונותנים מושג מהכאבים שמגבילים את רפא, והוא עצמו מודה: "זה לא כואב, כמו שקשה לטפל בזה. אם זה יימשך ככה, אני עוד עלול לפגוע ביד.

"זה טורניר ארוך וקשה, כי נדרשים חמישה ימים בשביל שהעור יחלים לגמרי, ואני משחק אחת ליומיים. נהיה חייבים לטפל ביד, עם כל מה שיש. לא יודע אם אוכל להמשיך בלי חבישה. ברור שזה פוגע בתחושה, אבל זה לא מה שיכריע".

עכשיו נדאל מחכה ברבע הגמר לגרגורי דימיטרוב הבולגרי, ואומר ש"מדובר בשחקן שנמצא בדרכו לצמרת, יש לו את כל הכישרון כדי להיכלל בין הטובים בעולם ולהתבלט בטורנירים כאלה. יש לו סלייס בקהנד אדיר. אהיה חייב להיות בשיאי, כמו נגד מונפיס".

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
ועכשיו, דימיטרוב. נדאל/AP

אחרי שהפייבוריטית הגדולה לזכייה בנשים, סרינה וויליאמס, הודחה אמש, היום הייתה זו המדורגת 3 בטורניר הנשים מריה שראפובה שסיימה את דרכה. הרוסייה הנאווה הוליכה 3:6 על דומיניקה ציבולקובה הסלובקית אחרי מערכה אחת, אבל אז יריבתה התעלתה, ניצחה 4:6, 1:6 והמשיכה לרבע הגמר. שראפובה סיימה את דרכה במלבורן.

"אני חייבת להסתכל על הצד החיובי ולראות לאן הגעתי בארבעה-חמישה חודשים. לא שיחקתי טניס חצי שנה", אמרה שראפובה לאחר ההפסד. הרוסייה זכתה בפעם האחרונה באוסטרליה ב-2008 ומאז הפסידה בשני משחקי גמר. "הייתי שמחה לשחק קצת יותר לפני הגרנד סלאם האוסטרלי, אבל זה הצ'אנס שניתן לי".

ציבולקובה המנוסה רשמה את הישג השיא שלה באוסטרליה כשהעפילה לרבע הגמר והייתה מאושרת לאחר הניצחון: "אף פעם לא פקפקתי בעצמי".

מריה שראפובה. Aaron Favila, AP
לוקחת את הכול בפרופורציות. שראפובה/AP, Aaron Favila

האלופה ויקטוריה אזרנקה גברה על המדורגת 13 סלואן סטיבנס 3:6, 2:6, והיא הפייבוריטית הברורה לזכייה שלישית רצופה בטורניר. גם לפני ההדחה של סרינה וויליאמס ומריה שראפובה הבלארוסית הייתה פייבוריטית גדולה לעשות את כל הדרך לגמר. "שחקניות שמנצחות את וויליאמס ושראפובה ראויות לכל הקרדיט, הן מסוכנות ותחרותיות", אמרה אזרנקה, "אני חייבת להמשיך להתרכז במשחק שלי, אף פעם לא קל ברבע גמר של טורניר גרנד סלאם, ולא משנה נגד מי משחקים".

הטניסאית הסלובקית דומיניקה ציבולקובה. Aaron Favila, AP
מאמינה בעצמה. ציבולקובה/AP, Aaron Favila

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully