וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי: "אטו אמר לי שהוא אוהב משחקים גדולים"

הקמרוני הפציץ נגד יונייטד, מוריניו הגיע ל-100 ניצחונות פרמייריליג. מויס: "אנחנו עדיין צריכים לנסות לזכות באליפות"

בצ'לסי חגגו הערב (ראשון) ניצחון 1:3 מרשים על מנצ'סטר יונייטד, שמעבר לשלוש הנקודות שימש גם כהצהרת כוונות של הבלוז לקראת המשך העונה. אם בתחילת העונה הקבוצה של ז'וזה מוריניו לא הרשימה, הרי שבתקופה האחרונה היא נראית בשיאה והניצחון היום, הרבה בזכות שלושער של סמואל אטו, היה החמישי שלה ברציפות בליגה. הקבוצה ממערב לונדון עמוק בתוך מאבק האליפות המשולש ביחד עם ארסנל ומנצ'סטר סיטי, דבר שבוודאי אי אפשר לומר על מנצ'סטר יונייטד.

שחקני צ'לסי חוגגים עם סמואל אטו. AP
חגיגה כחולה בסטמפורד ברידג'/AP

מוריניו סגר מעגל מבחינה מסוימת. הניצחון הראשון שלו כמאמן בפרמיירליג היה נגד מנצ'סטר יונייטד, אי שם במחזור הפתיחה של עונת 2004-05, והיום הוא רשם ניצחון 100, שוב נגד השדים האדומים. הפורטוגלי הפך למאמן השישי שמגיע לכמות הניצחונות הזו בפרמיירליג ולמהיר מכולם (100 ניצחונות מ-142 משחקים. פרגוסון הגיע ל-100 אחרי 162 משחקים). בנוסף, כמובן שאפשר לציין שצ'לסי מעולם לא הפסידה משחק ליגה תחת מוריניו בסטמפורד ברידג'.

"זה ניצחון גדול שהגיע לנו", סיכם מוריניו, "הם התחילו יותר טוב, אבל אחרי שירדנו למחצית ביתרון 0:2, ידעתי שיהיה להם מאוד קשה לחזור. למה פתחתי עם אטו? פרננדו (טורס) מאוד מסוכן כשיש שטח, אבל תיארתי לעצמי שיונייטד לא תיתן לנו מרווח מחייה. סמואל טוב יותר במשחק על שטח קטן. זו הייתה החלטה קשה, אבל קיבלתי אותה על סמך מה שיהיה טוב יותר בשביל הקבוצה".

אגב טורס, החלוץ הספרדי שנכנס בדקה ה-80 נפצע אחרי כשמונה דקות ודידה החוצה. מוריניו אמר בסיום המשחק שהוא ייעדר כמה שבועות, אבל הצהיר מיידית ש"זה יהיה הזמן של דמבה בה".

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. Matt Dunham, AP
הכי מהיר להגיע ל-100 ניצחונות פרמיירליג. מוריניו/AP, Matt Dunham

מוריניו נשאל גם על סיכוי האליפות של היריבה ואמר: "יהיה להם קשה. ארסנל מקדימה אותם ב-14 נקודות, מנצ'סטר סיטי ב-13 ואנחנו ב-12. אולי קבוצה אחת תתרסק, אבל שזה יקרה לכל השלוש? קשה לי לראות את זה קורה. אני חושב שהם צריכים להיאבק עכשיו על מקום בין ארבע הראשונות. אני מקווה שהם ינצחו את היריבות שלנו".

הקפטן ג'ון טרי הוסיף: "ברבע השעה הראשונה הם היו טובים יותר, אבל לא נלחצנו ועקצנו אותם בהתקפה מתפרצת. אמרתי לסמואל לפני המשחק שחשוב בשבילו לכבוש הערב והוא ענה שהוא אוהב משחקים גדולים".

מאמן מנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס, סיכם: "לא הגיע לנו לפגר 2:0 במחצית. היינו קצת חסרי מזל בספיגה הראשונה, אבל בזו השנייה אנחנו יכולים רק להאשים את עצמנו. הפסדנו, אבל נמשיך הלאה. ראיתי הרבה דברים טובים הערב. לא נזרוק את המגבת עד הרגע האחרון. העבודה שלנו היא עדיין לנסות לזכות באליפות".

מאמן מנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס. AP
"לא זורק את המגבת". מויס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully