וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד-סביליה 1:1, לבנטה-ברצלונה 1:1

שתי המוליכות איבדו נקודות ואיפשרו לריאל מדריד לצמק את הפער בפסגה לנקודה. דויד וייה כבש לקולצ'ונרוס, אבל ראקיטיץ' השווה בפנדל. 90 דקות למסי בבארסה

אחרי הניצחון המרשים של ריאל מדריד אתמול (שבת), המחזור ה-20 בליגה הספרדית נמשך הערב וסיפק בשורות טובות מאוד לבלאנקוס כששתי המוליכות איבדו נקודות וסיימו בתוצאות תיקו מאכזבות. ברצלונה האלופה סיימה רק ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול לבנטה. אתלטיקו מדריד יכלה לנצל זאת ולעלות למקום הראשון אבל הסתפקה ב-1:1 ביתי עם סביליה וריאל מדריד רחוקה כעת רק נקודה מהפסגה. במשחקים שהסתיימו מוקדם יותר היום, חטאפה וריאל סוסיאדד נפרדו ב-2:2. ויאריאל ניצחה 0:2 את אלמריה. המחזור יינעל ביום שני עם המשחק שבו תארח אתלטיק בילבאו את ריאל ויאדוליד.

* גבריאל קלדרון, שחקן נבחרת ארגנטינה במונדיאל 90' ומאמן נבחרת בחריין לשעבר, סיכם כמאמנה החדש של בטיס, בשורותיה שיחק בין השנים 1983-1987. הוא מחליף את חואן קרלוס גארידו, שלא הצליח להרים את בטיס מהמקום האחרון אחרי שהחליף את פפה מל.

שחקני ברצלונה חוגגים עם ג'רארד פיקה. AP
השער שלו לא הספיק הפעם. פיקה חוגג/AP

לבנטה - ברצלונה 1:1

רק במחזור הקודם סיימה ברצלונה את משחק החוץ שלה מול אתלטיקו מדריד בתיקו מאופס ואף אחד לא התלונן על התוצאה הזו שאפשרה לאלופה לשמור על הפסגה, אבל הערב אף אחד לא לקח בחשבון איבוד נקודות נוסף, שעלול לעלות לבארסה במקום הראשון. לוקאס וינטרה הבלם היווני כבש בקרן בדקה ה-11, וג'רארד פיקה השווה כעבור שמונה דקות. בארסה תקפה והגיעה למספר מצבים במחצית השנייה, אך לא הצליחה להכניע את נאבאס השוער המצוין של לבנטה. אתלטיקו מדריד תוכל לנצל את התיקו הזה ולכבוש את הפסגה אם תנצח במשחק הבית שלה את סביליה.

הפתיחה של המשחק הזה הייתה מפתיעה מאוד והמארחים עלו ליתרון כבר אחרי 11 דקות. אנדראס איבנשיץ' האוסטרי הרים כדור קרן ולוקאס וינטרה הבלם היווני התרומם מעל הגנת בארסה ונגח חזק לפינה ולרשת. 0:1 ללבנטה. שמונה דקות בלבד החזיק מעמד היתרון של לבנטה עד שבארסה השוותה בזכות מהלך זהה לחלוטין בצד השני כאשר צ'אבי הרים כדור קרן וג'רארד פיקה הבלם הגבוה התרומם ונגח חזק לפינה. 1:1 בוולנסיה.

בארסה פתחה בטירוף את המחצית השנייה ובדקה ה-58 רשמה החמצה כפולה אחרי מהלך נפלא. ססק פברגאס הכניס עם העקב כדור עומק למסי שבעט חזק אבל נאבאס שוער לבנטה הדף. צ'אבי הגיע ראשון לריבאונד ובעט משני מטרים חזק אבל חואנפראן המגן השמאלי הוותיק כל כך הדף בגופו. שתי דקות חלפו וחואנפראן הדף עוד בעיטה חזקה של מסי.

בדקה ה-77 לבנטה כמעט החזירה לעצמה את היתרון אחרי שאנדראס איבנשיץ' האוסטרי שלח בעיטה אדירה ברגל שמאל מ-20 מטרים, אבל ויקטור ואלדס הדף בקושי לקרן.

דויד וייה חוגג עם שחקני אתלטיקו מדריד. Andres Kudacki, AP
השער המוקדם לא הספיק. דויד וייה חוגג/AP, Andres Kudacki

אתלטיקו מדריד - סביליה 1:1

27 מחזורים ברציפות מחזיקה ברצלונה בפסגת הליגה הספרדית. הערב, ממש דקות אחרי ששמעו על התיקו של הקטלאנים, לשחקני אתלטיקו הייתה הזדמנות נהדרת לכבוש את המקום הראשון לראשונה אחרי תקופה ארוכה מאוד, אבל הם פישלו מול הקבוצה הלוחמת של אונאיי אמרי והמנצחת הגדולה של המחזור היא דווקא ריאל מדריד שרחוקה כעת רק נקודה מהמקום הראשון. המשחק נפתח מצוין מבחינתם של הקולצ'ונרוס שעלו ליתרון מוקדם בזכות שער של דויד וייה בדקה ה-19, אבל פנדל מדויק של איבן ראקיטיץ' בדקה ה-73 כפה תיקו ביתי שני רצוף על הקבוצה של דייגו סימאונה.

בידיעה שניצחון יעלה אותה לפסגה, אתלטיקו מדריד פתחה את המשחק עם המון התלהבות ואחרי שני מצבים טובים עלתה ליתרון בדקה ה-18 בזכות שער של דויד וייה. החלוץ שהגיע מבארסה בקיץ ניצל טעות בהגנת סביליה שלא הצליחה להרחיק כדור פשוט ומן ההפקר בעט מתוך הרחבה לרשת. 0:1 לאתלטיקו מדריד.

בדקה ה-73 הגיע הרגע ממנו חששו באתלטיקו מדריד כשסביליה השוותה ובצדק אחרי לחץ מתמשך. חואנפראן המגן הוותיק הכשיל בטפשות את קרלוס באקה הקולמביאני בתוך הרחבה. השופט הורה על פנדל ואיבן ראקיטיץ' בעט חזק לפינה ופנימה. 1:1 דרמטי בקלדרון.

בדקה ה-90 נותרה סביליה בעשרה שחקנים אחרי שאלברטו מורנו ראה כרטיס אדום בעקבות כניסה גסה בראול גרסיה. המשחק הזה התחמם מאוד ודייגו קוסטה המשיך להתכתש עם פדריקו פאציו בלם סביליה כשהשניים לא הפסיק להחליף ביניהם מהלומות.

משחקים נוספים:

ויאריאל - אלמריה 0:2
לוויאריאל: אוצ'ה (3), ברונו (עצמי, 87).

חטאפה - ריאל סוסיאדד 2:2
לחטאפה: צ'יפריאן מאריצה (28), פדרו לאון (52). לסוסיאדד: אימנול אגירצ'ה (4 ו-16).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully