וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה חתם לארבע שנים בבאר שבע: "המקום הטבעי שלי"

19.1.2014 / 19:20

המגן השמאלי האריך את חוזהו. אלישע לוי דרוך לקראת מכבי חיפה: "צריך לתת להם כבוד, אי אפשר לומר שאנחנו פייבוריטים"

צילום: רומן ואינר, עריכה: גדי ויינסטוק

המגן השמאלי אופיר דוידזאדה חתם הערב (ראשון) לארבע שנים בהפועל באר שבע. השחקן מסר בתגובה: "אני שמח על המהלך. הפועל באר שבע עבורי זה המקום והבית הטבעי שלי. כאן גדלתי וכאן אני רוצה לשחק. מודה להנהלת המועדון שממשיכה להאמין בי". על הכוונה להאריך את חוזהו בארבע שנים פורסם בוואלה! ספורט. החוזה נחתם באמצעות נציגו אבי נמני

לפני כן, הפועל באר שבע קיימה היום מסיבת עיתונאים מיוחדת לקראת משחק הליגה מול מכבי חיפה מחר (20:45, ערוץ 1). הקבוצה של אלישע לוי מגיעה למשחק לאחר הקאמבק הענק שרשמה בשבוע שעבר בבלומפילד על בני יהודה, ולאחר הניצחון של מכבי תל אביב אמש 0:2 על מ.ס אשדוד, שהגדיל את הפער בין הקבוצה הדרומית לראשות הטבלה ל-6 נקודות.

אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
"מודה להנהלת המועדון שממשיכה להאמין בי". דוידזאדה/מגד גוזני

"כבר יצא לי לפגוש את חיפה מאז שעזבתי, אבל זה לא עוד משחק עבורי. הייתי שם הרבה שנים ואני אוהב את האנשים שם", אמר מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי לקראת המשחק, "מכבי חיפה קבוצה טובה ולאחרונה הם לאט לאט עולים למקום הראוי להם. ברור שיהיה קשה, אבל מנגד גם לאף קבוצה לא קל בוסרמיל. אני מקווה שנדע לשחק את הכדורגל שלנו, לשחק התקפי וצפויה חגיגה לקהל. אי אפשר לומר שבאר שבע פייבוריטית, גם אם חיפה בתקופה פחות טובה, צריך לתת להם כבוד. מצד שני, אנחנו קבוצה חזקה העונה והסיכויים שווים".

לגבי אופציית חיזוק בחלון ההעברות הנוכחי אמר לוי: "מה שעשינו בקיץ היה מספק ורואים את זה בטבלה. מצד שני, אם תהיה אפשרות מעניינת. הייתי רוצה להתחזק נקודתית, אבל רק אם מדובר במישהו שישדרג אותנו ולא יפגע במרקם החברתי".

"אלו המשחקים שכל שחקן מחכה להם, ולא צריך לדבר הרבה, כי המוטיבציה היא גבוהה גם ככה", הוסיף מאור בוזגלו, "אנחנו לא מתסכלים על מכבי ת"א, זה סתם עלול לפגוע. באר שבע מתרכזת בעצמה ובלעשות הכי טוב שהיא יכולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נותן הרבה כבוד לאקסית. אלישע לוי/ברני ארדוב

"בשנים האחרונות לא הצלחנו לנצח את מכבי חיפה לא בגלל שלא רצינו, היינו פחות טובים וללא ביטחון בתחתית", אמר אביתר אילוז לקראת המשחק, "עכשיו אנחנו עם קהל שהולך איתנו לאורך כל הדרך, אני מאמין שנעשה את העבודה, מכבי חיפה היא קבוצה טובה תמיד, קבוצה ששואפת תמיד לצמרת, הם מסתכלים על המשחק הזה כמשחק מאתגר מבחינתם. אנחנו מקווים שהמשחק הזה יילך כמו שאנחנו רוצים".

על החוליה ההגנתית של הקבוצה אמר אילוז: "התרומה של פאיוביץ' וביחד איתי ועם אופיר יצרה חולייה הגנתית מאוד טובה, כולם עושים את העבודה ההגנתית די טוב וקשה להבקיע נגדנו, אם נעשה את זה מחר אז נהיה במצב טוב. במשחקים כאלה יש מוטיבצייה גבוהה מאוד, שחקנים באים דרוכים, קהל שבא ותומך. ננסה לשמח אותם בתוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully