וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אראל: "דקה 87. הסתכלתי על השעון ואמרתי: רק שיהיה תיקו"

12.1.2014 / 8:01

הקשר מסכם את הסיפור של הפועל ב"ש העונה. ברקת ורחמים ייפגשו עם אלישע לוי לפני תום העונה. דג'אני יתבקש להישאר

one

בהפועל באר שבע נזכרו בתצוגה הגדולה של הקבוצה מול אותה בני יהודה, בסיבוב הראשון. אז, במשחק ההוא בוסרמיל, ניקולס פלצ'וק הכריע את הכף בתוך תוספת הזמן. אתמול (שבת), ללא הקשר שישב ביציע לאחר שפתח את לבו ופירט בראיון את הסיבות לרצונו לעזוב, באר שבע הצליחה להפוך את הקערה בזכות שער של דובב גבאי ויכולת נהדרת של מאור בוזגלו. זה נגמר ב-1:2 דרמטי לבאר שבעים וריקוד חינני של הבעלים אלונה ברקת.

"הליגה עוד ארוכה, אנחנו לא רוצים לדבר על אליפות עכשיו", אמר גבאי בסיום. "הלוואי שלא ניראה טוב מעכשיו עד סוף העונה ובכל משחק ניקח שלוש נקודות". במועדון אמרו אתמול על הניצחון: "בשבוע שעבר איבדנו שתי נקודות יקרות בתוספת הזמן, היום הרווחנו שלוש. כל העונה הזאת תתאזן לבסוף. הכי חשוב זה שנשמור על פער סביר מהמקום השלישי וממכבי תל אביב, עד המחזורים האחרונים. רק כך נוכל לדבר על אליפות".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
"הלוואי שלא ניראה טוב מעכשיו עד סוף העונה ובכל משחק ניקח שלוש נקודות". שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

"בדקה ה-87 הסתכלתי על השעון ואמרתי 'רק תן לי תיקו בשביל ההרגשה הטובה'. כשהבקענו את השוויון השחקנים בקושי חגגו ולקחו את הכדור למחצית המגרש מהר. מה שקרה אחר כך זו הרגשה שאין לתאר", אמר הקשר גל אראל. "אנחנו ווינרים והוכחנו לא פעם העונה שאנחנו יודעים לצאת מפיגור. זה מסוג המשחקים שהקהל חוזר הביתה עם חיוך כל הדרך, וזה קודם כל בשבילם. היה עלינו לחץ גדול אחרי התיקו מול עכו. חשוב שנגדיל את הפער מהקבוצות שמתחתינו. מכבי תל אביב? כשיגיע הפלייאוף נראה איך מתקדמים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עומר ורד שחקן בני יהודה מול גל אראל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"אנחנו ווינרים והוכחנו לא פעם העונה שאנחנו יודעים לצאת מפיגור". אראל נאבק בעומר ורד/ברני ארדוב

במועדון החמיאו אתמול שוב לאלישע לוי. "אתמול כולם ראו איזה אופי יש לקבוצה. אלישע שיחק עם שלושה מאחור כמעט חצי שעה ולא ספג. הוא ידע איך לבנות את המשחק ואיפה הכדור צריך לעבור", אמר אחד השחקנים. "לא ראו אתמול קבוצה מבריקה, אבל זאת קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. הכניסה של פלט וסויסה הוכיחה שיש לנו כוח הרתאה. הפכנו לקבוצת צמרת שקבוצות מפחדות ממנה, וזה תהליך חשוב". כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, המאמן אלישע לוי יקבל הצעה להארכת חוזהו בשנתיים נוספות לפחות עוד לפני סיום העונה. המטרה של אלונה ברקת ואסי רחמים היא לתת למאמן כלים להוביל את הקבוצה לאירופה ולבנות אותה כקבוצת צמרת בשנים הבאות.

הקשר קובי דג'אני יתבקש להישאר בקבוצה עד סיום העונה. אלישע לוי מחפש עוד שחקן בעמדה שלו, אבל בינתיים אין למאמן מועמד מוביל והוא ממשיך לחפש שחקנים בעמדה הזאת. המאמן רוצה גם בלם, ואופציית ריף פרץ תצא לפועל רק אם לא יחתום השבוע ברמת השרון.

הקבוצה תועמד לדין בגין התפרצות מספר אוהדים לשדה המשחק לחגוג עם השחקנים. הדיון יתקיים ביום רביעי.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם אלישע לוי. ברני ארדוב
המטרה של אלונה ברקת ואסי רחמים היא לתת למאמן כלים להוביל את הקבוצה לאירופה. אלישע לוי עם שחקניו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully