וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מודאגים מהעמדה לדין בגין התפרעות האוהדים

19.1.2014 / 7:35

בקבוצה חוששים מדו"ח המבקר לאחר פציעתו של השוטר בעימותים: "בהתאחדות אוהבים להעניש את בני סכנין"

one

אחרי התפרעות אוהדיה ביציע שגרמה לפציעתו של שוטר במהלך ה-1:1 של הקבוצה מול עירוני קרית שמונה, בבני סכנין חוששים מאוד שבהתאחדות לכדורגל יחליטו להעמיד אותם שוב לדין. בקבוצה מודאגים מכך שבדו"ח המבקר יכללו האירועים שכן לקבוצה יש עונש רדיוס נוסף על תנאי ואם הוא ימומש, הקבוצה תשחק שבעה משחקי חוץ ברציפות מה שיפגע בה קשות באופן מקצועי ועלול להוביל אותה אף אל מחוץ לפלייאוף העליון. "בהתאחדות אוהבים להעניש את בני סכנין", אמר גורם במועדון. "בכל הזדמנות שיש להם זה קורה, אנו מאוד מקווים שהם לא יחליטו גם הפעם לחפש אותנו".

אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מקווים שלא לחטוף מההתאחדות. אוהדי סכנין/אדריאן הרבשטיין

בצד המקצועי, בסכנין התאכזבו מכך שלא הצליחו לנצח את קרית שמונה, במיוחד לאחר שבפתיחת המחצית השנייה לחצה הקבוצה והגיעה למספר הזדמנויות. "אנחנו מאוכזבים מהתיקו כי היינו עדיפים עד הדקה השישים. אנחנו לוקחים את הדבר הטוב, שעצרנו את רצף ההפסדים. עשינו הכל כדי לנצח אבל נמשיך הלאה", אמר הקפטן חאלד חלאיילה. על צירופו של חורחה אלונסו לקישור האחורי אמר חלאיילה: "אין לי בעיה שהביאו שחקן על העמדה שלי. תחרות זה טוב בכל משבצת על המגרש. תמיד נתתי את כולי למען הקבוצה ואמשיך לעבוד קשה, מי שטוב באימונים ישחק ואין לי בעיה עם זה".

על המחזור הבא בו תפגוש הקבוצה את מ.ס. אשדוד אמר חלאיילה: "אין משחק קל בליגה הזאת, אם נבוא ונדע לשחק כמו שעשינו עד עכשיו נחזור עם נקודות מאשדוד". על משחקי הרדיוס של הקבוצה אמר הקשר: "זה כואב וקשה לשחק כל הזמן בחוץ, אנחנו צריכים את הדחיפה של הקהל כי בסכנין מקבלים הרבה כוח מהקהל". אברהם פאס שנפצע במשחק, נתפר בגבה בבית החולים בנהריה וצפוי להיות כשיר למשחק מול אשדוד. בסכנין מעוניינים לצרף חלוץ נוסף לסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
לא מוטרד מהתחרות על העמדה שלו. חלאיילה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully