וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: שבתאי וסיידר עשויים להיות מושעים

19.1.2014 / 7:03

יובל נעים זעם על השניים ושוקל להענישם. רוטקוביץ' ינחת היום למבחנים, רן יצחק וצחי אליחן שוב מועמדים להצטרף

one

הפועל עכו רשמה אתמול (שבת) משחק שישי ברציפות ללא ניצחון וה-0:0 מול הפועל חיפה מציב אותה במקום ה-11 עם יתרון של חמש נקודות בלבד על פני רמת השרון שנמצאת מתחת לקו האדום. בסיום המשחק מרבית ההתעסקות הייתה בתקרית המילולית בין יובל שבתאי ואליאור סיידר לבין המאמן יובל נעים.

בסיום המשחק ניגשו שני השחקנים להודות לקהל, למורת רוחו של המאמן שלא הבין כיצד השניים מודים לאוהדים שקיללו אותו במהלך וסיומו של המשחק. נעים שלא אהב את ההתנהלות של שבתאי גער בהם וואמר שהוא לא ייתן להם לשחק. הקשר מצידו הסביר כי הלך אל בני משפחתו שישבו ביציע. בכל מקרה, בקבוצה שוקלים להעניש את השניים שעשויים לספוג השעיה.

מאמן הפועל עכו, יובל נעים. יוסי ציפקיס
לא הפעם הראשונה שהוא מתעמת עם שבתאי. נעים/יוסי ציפקיס

בנושא החיזוק, מי שצפוי לנחות בשעות הערב הוא החלוץ המונטנגרי לוקה רוטקוביץ', שמועמדותו פורסמה לראשונה בוואלה! ספורט. בהמשך השבוע יצטרף גם ג'קו ערפאת, ששיחק לפני מספר שנים בעכו. שני השחקנים הזרים ינסו להרשים את הצוות המקצועי ומי מהם שיצליח בכך, יוחתם. כמו כן, נעשים מאמצים לחזק את הקבוצה גם בשחקנים ישראלים. שמו של חלוץ הפועל תל אביב, רן יצחק, עלה פעם נוספת, ובקבוצה אמרו: "עדיף לו לבוא אלינו ולשחק, מאשר לחמם את הספסל של הפועל. אצלנו הוא יקבל את הבמה ויפרח". גם צחי אליחן, קשרה של בית"ר ירושלים, מועמד להגיע.

קפטן עכו, דודו גורש, אמר בסיום התיקו מול חיפה: "הנקודה הזו חשובה כי היה חשוב לנו קודם כל לא להפסיד. עד לפני חודשיים לא היינו בכלל במצב הזה, אבל עכשיו אנחנו רק חושבים איך לברוח מהתחתית. אני לא חושב שאנחנו סובלים מחוסר ביטחון. קשה לשחק בלי חלוץ, כי אנחנו משחקים הגנה וקישור ובלתי אפשרי לייצר משחק מעבר מהיר. אנחנו מתמקדים בעיקר במשחק ההגנה, ומקווים שיצטרפו עוד חלוץ או שניים".

לשאלה מדוע שחקנים ישראלים לא מתלהבים להגיע לעכו, הוסיף גורש: "אני לא יודע. אני הייתי מגיע לעכו בכל מצב, וחבל שלא מגיעים לכאן. יכול להיות שיש כאלה שמעדיפים לשחק במרכז וקרוב לבית". גורש גם נשאל מדוע לדעתו הוא לא נלקח בחשבון לנבחרת ישראל, ואמר: "יכול להיות שהגיל שלי הוא זה שמהווה פקטור, אבל אני יכול להבין את זה ולא כועס. הנבחרת צריכה שוער עתיד ואני נמצא בגיל מתקדם. בכל מקרה, אם הנבחרת תרצה אותי, אני אשמח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דודו גורש שוער הפועל עכו. קובי אליהו
"הנבחרת צריכה שוער עתיד ואני נמצא בגיל מתקדם". גורש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully