וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: תקרית מילולית חריפה בין נעים לשבתאי וסיידר

18.1.2014 / 21:13

השחקנים הודו לאוהדים בקרית אליעזר, המאמן זעם: "איך אתם מודים לקהל שקילל אותי? לא תראו דשא". שלומי דורה מתוסכל

one

הפועל חיפה והפועל עכו נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 בקרית אליעזר, ובתום המשחק אירעה תקרית מילולית חריפה בין יובל נעים ליובל שבתאי ואליאור סיידר. עם השריקה לסיום, שרק אחד האוהדים בגנות נעים בזמן ששני השחקנים ניגשו לקהל. המאמן כעס כשראה זאת ואמר להם: "איך אתם מודים להם אחרי שהם קיללו אותי? אתם לא תראו דשא". כששבתאי הסביר שהוא ניגש לקרובי משפחה המאמן סינן: "אני אחזיר אותך להקפאה כמו לפני שלושה חודשים".

מאמן הפועל עכו יובל נעים. אדריאן הרבשטיין
שוב לא שקט. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

על המשחק עצמו אמר יובל נעים בסיום: "עמדנו בצורה טובה, כמו שהיינו יכולים להפסיד היינו יכולים גם לנצח. המאבק על ההישארות יהיה עד הסוף". על הנסיון להתחזק בחלון ההעברות הנוכחי אמר המאמן: "אני מקווה מאוד שעד המשחק הבא נביא שני שחקנים בחלק הקדמי ושנצליח גם לנצח. חסר לנו חלוץ, שחקנים שאנחנו רוצים דורשים כספים שאנחנו לא יכולים לתת וזרים שאנחנו סוגרים איתם מקבלים פי 3 כסף מסינגפור או סין. בשוק הישראלי אין מספיק שחקנים וגם כשיש הם מעדיפים קבוצות אחרות, אבל אני לא מחפש תירוצים. אין לי ספק שנישאר בליגה".

מנגד, מאמן הפועל חיפה שלומי דורה סיכם: "התחלנו את המשחק טוב, פשוט הכדור לא נכנס. משחקים מסוג כזה הולכים ונהיים קשים יותר, עכו כמעט עקצה אותנו עם מתפרצת בסוף. זו היתה בשבילנו הזדמנות לקפוץ ולהתקדם למעלה, ובכל משחק שעובר אנחנו מסתכלים גם למעלה וגם למטה, לצערי אנחנו לא מצליחים לברוח לחלק התחתון. חסרות לנו נקודות שהיינו חייבים לקחת ושהיו הופכות את העונה שלנו לאחרת לגמרי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"בכל משחק שעובר אנחנו מסתכלים גם למעלה וגם למטה, לצערי אנחנו לא מצליחים לברוח לחלק התחתון". דורה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully