וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס עם ניצחון 12 רצוף, רומא הביסה

האלופה שיפרה את שיא המועדון עם 2:4 ביתי על סמפדוריה, בישול ושער נהדר לפוגבה. הג'אלורוסי טיילו עם 0:3 על ליבורנו

המחזור ה-20 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים של שתי המוליכות. יובנטוס האלופה והמוליכה הגאה המשיכה את הריצה המטורפת שלה ושיפרה את שיא המועדון עם ניצחון 12 ברציפות בליגה, 2:4 ביתי על סמפדוריה. רומא סגניתה גברה מוקדם יותר בקלות בביתה 0:3 על ליבורנו החלשה.

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
עונה נפלאה, בדרך הבטוחה לאליפות. וידאל חוגג/GettyImages

יובנטוס - סמפדוריה 2:4

מי יעצור את יובנטוס? האלופה המשיכה את הדהירה שלה לקראת סקודטו שלישי רצוף ושיפרה את שיא המועדון עם ניצחון ליגה 12 ברציפות. אחרי ה-1:4 בחוץ על קליארי יובה חזרה לאצטדיונה הביתי וכבר אחרי 18 דקות עלתה ליתרון בזכות שער נהדר של ארתורו וידאל הצ'יליאני שהמשיך פנימה כדור עומק מתוחכם של פול פוגבה. שש דקות חלפו עד שפרננדו יורנטה כבש שער אופייני בנגיחה אחרי כדור קרן מדויק של קרלוס טבס.

בדקה ה-38 צימקו האורחים את התוצאה בזכות שער עצמי רביעי של אנדראה ברצאלי הבלם, אבל עוד לפני המחצית כבש וידאל את השני שלו בפנדל אחרי שהוא עצמו הוכשל בתוך הרחבה. בדקה ה-70 הצליח מאנולו גביאדינו לצמק שוב עם שער מקרוב אחרי הדיפה לא טובה של בופון אבל הקינוח היה שייך לפול פוגבה הנפלא שבדקה ה-78 בעט טיל אדיר מ-30 מטרים לחיבורים וקבע את תוצאת הסיום. יובה פותחת שוב פער של שמונה נקודות מרומא בפסגה והיא נמצאת בדרך הבטוחה לאליפות שלישית ברציפות.

קווין סטרוטמן שחקן רומא חוגג. GettyImages
מתגלה כשחקן רכש מצוין. סטרוטמן חוגג עוד שער/GettyImages

רומא - ליבורנו 0:3

לפני שני מחזורים הובסה רומא במשחק העונה מול יובנטוס ונחלה את הפסד הבכורה שלה בליגה. הערב, השיגה קבוצתו של רודי גרסיה ניצחון שני רצוף ושמרה שוב על שער נקי מול יריבה חלשה מאוד. כבר אחרי שש דקות העלה מתיאה דסטרו את הג'אלורוסי ליתרון ראשון אחרי שהפציץ ממטר פנימה. בדקה ה-36 ניצל קווין סטרוטמן טעות בהגנת האורחים ומתוך הרחבה בעט את השני לרשת. אדם לאיץ' הסרבי נעץ את המסמר האחרון כ-11 דקות לסיום. רומא צימקה זמנית את הפער מהפסגה לחמש נקודות בעקבות הניצחון. ליבורנו תרד למקום האחרון אם קטאניה לא תפסיד במשחק הביתי שלה מחר מול פיורנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully