וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונפיס: "הרבה זמן לא ראיתי את נדאל בכושר כזה"

רפאל נדאל הביס את גאל מונפיס בדרך לשמינית, הצרפתי החמיא, רפא מודה: "היה לי משחק נהדר". נישיקורי מחכה: "יש לי סיכוי"

זה אמור היה להיות מוקש, אבל רפאל נדאל נטרל אותו בלי בעיות מיוחדות. המדורג מספר 1 בעולם הביס הבוקר (שבת) בשלוש מערכות את גאל מונפיס (32 בעולם) והעפיל לשמינית גמר אליפות אוסטרליה, אחרי 1:6, 2:6, 3:6 בשעתיים ו-4 דקות.

נדאל לא נתן למונפיס להיכנס למשחק, והתנפל עליו כבר מהרגע הראשון. הוא הציל את כל 6 אפשרויות השבירה של הצרפתי, ניצל 6 מ-12 אפשרויות שבירה, כפה 57 שגיאות לא מחויבות של מונפיס, וביצע בעצמו 18 שגיאות בלבד. נדאל נראה מרוכז ודרוך, וגם כשמונפיס התעורר, נדאל דאג לצנן לו את ההתלהבות שוב ושוב.

רפאל נדאל. AP
כושר אדיר. נדאל/AP

"אני חושב שהיה לי הלילה משחק נהדר", אמר נדאל, "אני מרוצה מהיכולת שהפגנתי, במיוחד מול יריב כמו גאל. הוא גרם לי להעלות את הרמה, כי הוא יריב קשה. זה ניצחון שמעניק לי הרבה ביטחון".

מונפיס כבר הפסיד העונה לנדאל, 2:1 בגמר דוחא, אבל הפעם זה נראה אחרת, והצרפתי הודה שהוא היה חסר אונים מול הספרדי. "ניסיתי להילחם, אבל זה הטניס, תמיד קשה", אמר מונפיס בסיום, "נתתי את כולי, אבל הוא היה היום בכושר טוב, הרבה יותר מאשר בדוחא. הרבה זמן לא ראיתי את נדאל ככה".

בשמינית הגמר נדאל יפגוש את קיי נישיקורי (17 בעולם), שניצח ב-17 מתוך 18 המשחקונים האחרונים מול דונלד יאנג בדרך ל-5:7, 1:6, 0:6, והיפני, שהמאזן שלו מול רפא הוא 5:0, טוען: "אף פעם עוד לא ניצחתי אותו, אבל אני משחק טוב, מרגיש בכושר טוב, הכל עובד טוב. אם אמשיך לשחק ככה, יהיה לי סיכוי".

רפאל נדאל. AP
רפאל נדאל/AP
  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully