וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שער בכורה לבן שושן בקפריסין, גונסאלו כבש רביעייה

אנורתוזיס דרסה 1:6, אקס מכבי ת”א גם בישל לישראלי. צפו בתקציר. לוזון וליאז’ ניצחו את אוסטנד 0:2, בן חיים לא שותף

עמית בן שושן כבש היום (שבת) את שער הבכורה שלו במדי אנורתוזיס פמגוסטה. הקשר הישראלי נכנס במקום שוטה גרגשווילי בדקה ה-66 במשחק של קבוצתו נגד דוקסה, וחמש דקות לאחר מכן הבקיע את השער הרביעי בניצחון המוחץ 1:6. מי שבישל לבן שושן היה אקס מכבי תל אביב, גונסאלו גרסיה, שהיה איש המשחק. האורוגוואי-ספרדי כבש רביעייה בדקות 14, 53, 78 ו-80 ואת השער הנותר כבש גאוסו פופאנה (32). משה אוחיון, שנמצא בכושר שיא, שיחק 90 דקות, בישל שני שערים והיה מעורב בשניים נוספים. רוברטו קולאוטי נעדר בגלל פציעה. בזכות שלוש הנקודות שהיא אספה, אנורתוזיס טיפסה זמנית למקום הרביעי בטבלה אחרי 17 מחזורים.

בן שושן אמר לוואלה! ספורט: "חזרתי אחרי חודש וחצי של פציעה בקרסול ואין יותר טוב מחזרה עם שער. זה כיף, אבל אני מסתכל קדימה ויש לי עוד הרבה עבודה כאן".

צפו בתקציר המשחק

בהמשך:

* המשחק בין מארסיי לולנסיין של מאור מליקסון בליגה הצרפתית בוטל בשל גשם עז במגרש.

* ללא יוסי בניון הפצוע, קווינס פארק ריינג'רס ניצחה 1:2 את האדרספילד בליגת המשנה באנגליה.

* חסן אבו זייד שיחק 61 דקות בכורה במדי א.א.ק לרנקה, שניצחה 0:1 בחוץ את פראלימני. חיים מגרלשווילי, אולי במשחקו האחרון בקבוצה, שותף ל-31 דקות כמחליף.

* במשחק צמרת בסקוטלנד, סלטיק המשיכה בדהירה לאליפות עם 0:3 על מאת'רוול. בירם כיאל הפצוע לא היה בסגל, ניר ביטון נותר על הספסל.

* סטנדרד ליאז' של גיא לוזון ניצחה את אוסטנד 0:2 והגדילה באופן זמני את הפער בצמרת הליגה הבלגית לשבע נקודות. טל בן חיים נותר על הספסל.

* דן מורי לא שיחק, ויטסה ניצחה 1:2 את זוולה בחוץ בליגה ההולנדית.

* שלומי ארבייטמן פתח ושיחק 64 דקות בתבוסה של מונס, האחרונה בטבלה בבלגיה, 4:1 מול בוורן בחוץ. ארבייטמן גם ספג צהוב בדקה ה-58, יובל שפונגין עלה מהספסל לרבע שעה. אצל בוורן, שהקדימה את מונס במקום אחד ובארבע נקודות ערב המחזור, חנן ממן ורמי גרשון לא היו בסגל.

* ליאור רפאלוב לא היה בסגל של קלאב ברוז', שספגה בדקה ה-92 וסיימה רק ב-1:1 בחוץ מול ליארסה.

* דודו ביטון נותר על הספסל כאשר קבוצתו החדשה השיגה ניצחון גדול בקרב התחתית שלה, 0:4 בחוץ על טנריפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully