וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סנט אטיין ניצחה 0:2 את ליל והתקרבה אליה

ברנדאו (55) וטבאנו (61) הכניעו את אניימה וצימקו את הפער בין השלישית לרביעית לשלוש נקודות בלבד. בלמון הורחק

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם הקרב על הכרטיס השלישי לליגת האלופות, כאשר סנט אטיין הרביעית ניצחה 0:2 את ליל השלישית וצימקה את הפער ממנה לשלוש נקודות. ברנדאו הברזילאי (55) ופרנק טבאנו (61) היו חתומים על השערים, שסידרו למאמן כריסטוף גלטייה ניצחון ראשון בקריירה על ליל וראשון לקבוצה מאז ה-18 באפריל 2009.

ברנדאו שחקן סנט אטיין. רויטרס
שער ראשון מאז המחזור הראשון. ברנדאו חוגג/רויטרס

סנט אטיין הגיעה אחרי ההדחה המביכה מהגביע בידי קאן מהליגה הרביעית, וקיוותה לפצות את אוהדיה בעזרת צמצום הפער מהמקום השלישי. וינסנט אניימה, שספג בכל ארבעת מחזורי הליגה הקודמים מאז נקטע הרצף הנדיר שלו, קיווה לחזור לשמור על רשת נקייה, אך החזיק מעמד רק מחצית אחת מול הקבוצה שכבשה בכל משחקיה הביתיים העונה.

בדקה ה-55 השיגה סנט אטיין את הראשון שלה. המגן השמאלי פאוזי גולאם הגביה כדור, וברנדאו (ספק בנבדל) המתין בצד ימין ונגח פנימה כדי לחגוג את שער הליגה השני שלו בלבד העונה והראשון מאז מחזור הפתיחה. שש דקות לאחר מכן הצליח אניימה לעצור את הניסיון הראשון של רומן המומה אבל פרנק טבאנו היה על הריבאונד וכמו ברנדאו שבר גם הוא בצורת ארוכה, שכן את שערו היחיד העונה כבש במחזור השמיני. פלורן בלמון העצבני טען לעבירה שהתבצעה במהלך שהוביל לשער השני, התנפל על השופט ונענש בכרטיס אדום ישיר. ליל עם הפסד שני ברציפות.

פרנק טבאנו שחקן סנט אטיין לפני פלורן בלמון שחקן ליל. רויטרס
התנפל על השופט והורחק. פלורן בלמון מול פרנק טבאנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully