וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הביסה את בטיס ונצמדה לברצלונה ואתלטיקו

רונאלדו, בייל, בנזמה, די מריה ומוראטה כבשו, מודריץ' הבריק והבלאנקוס ניצחו בסביליה 0:5 בחוץ וטיפסו ל-50 נקודות

ריאל מדריד הביסה הערב (שבת) 0:5 את בטיס בסביליה במשחק שמסגרת המחזור ה-20 בליגה הספרדית ונצמדה לפחות זמנית לברצלונה ואתלטיקו מדריד (שתשחקנה ביום ראשון), כשלכל השלוש 50 נקודות. הבלאנקוס, הערב בכחול, לא התקשו לגבור על נועלת הטבלה האומללה כששחקן השנה בעולם כריסטיאנו רונאלדו, ממשיך בפסטיבל האישי שלו ולוקה מודריץ' בולט מעל כולם במרכז המגרש. מאוחר יותר יתקיימו גם שלושה משחקים נוספים. אלצ'ה תארח את ראיו וייאקנו, גרנאדה את אוסאסונה ואספניול את סלטה ויגו.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ממשיך לחגוג. רונאלדו/רויטרס

בטיס - ריאל מדריד 5:0

המארחת הצליחה לעמוד על הרגליים במשך 11 דקות, אלא שאז רונאלדו אסף את הכדור, התקדם ושלח כדור אדיר מכ-23 מטר לרשת העליונה סטפן אנדרסן. איזה טיל, איזה גול. כיבוש מספר 31 של הפנומן בכל המסגרות העונה.

14 דקות לאחר מכן זה כבר 0:2. רונאלדו הוכשל כ-20 מטר מהרחבה ונתן לגארת' בייל את הכבוד. הוולשי לא אכזב ושלח את הכדור מעל החומה הירוקה-לבנה, היישר לרשת. המסמר האחרון במחצית הראשונה היה שייך לקארים בנזמה, שקבע 0:3 בדקה ה-45 אחרי בישול של לוקה מודריץ'. שער 100 של הצרפתי במועדון.

ריאל קצת הורידה רגל מהדוושה במחצית השנייה והיא הסתפקה בניסיונות של רונאלדו ובנזמה מחוץ לרחבה, אותם אנדרסן בלם, אבל בדקה ה-62 זה 0:4. די מריה קיבל כדור שחזר מההגנה והפציץ מכ-30 כדור שטוח וחד, לפינה התחתונה. אלברו מוראטה חתם בדקה ה-90 אחרי בישול במספרת של רונאלדו.

שחקן ריאל מדריד, גארת' בייל. GettyImages
מעל לחומה ופנימה. בייל/GettyImages

תוצאות נוספות:

אלצ'ה - ראיו וייקאנו 0:2
אדו אלבקאר (19, פנדל), חאבי מורנו מרקס (79)

גרנאדה - אוסאסונה 0:0

אספניול - סלטה ויגו (23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully