וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכי ביזארי בתולדות ה-NBA": המחצית האיומה של יוסטון

הרוקטס קלעו 73 עד ההפסקה ו-19 לאחר מכן מול הת'אנדר, ובדרך שברו כמה שיאים. ברוקס מספר על התדריך המבריק ששינה הכל

"זו הייתה אולי התצוגה הכי ביזארית בתולדות ה-NBA", נכתב ברשת ESPN הלילה (שישי) על המשחק בין אוקלהומה סיטי ליוסטון, שייזכר לדורות והמחיש שוב עד הפכפכך הכדורסל יכול להיות. במחצית הראשונה יוסטון קלעה מכל מקום, צלפה לא פחות מ-12 שלשות וירדה להפסקה עם מאזן של 73 (!) נקודות.

הרוקטס היו כל כך חמים כך שרשמו את המחצית הטובה ביותר שלהם העונה, אך הפסקה בת רבע שעה הספיקה כדי לקרר אותה, או להקפיא אותה מחדש ליתר דיוק. לרבע השלישי לתה יוסטון אחרת לחלוטין. הווארד, כספי והיתר החטיאו זריקה אחרי זריקה ונעצרו על 19 (!) נקודות בלבד לאורך כל המחצית השנייה בדרך להפסד 104:92.

יוסטון התפרקה מול הת'אנדר, הניקס הובסו באינדיאנה

סנטר יוסטון רוקטס דווייט הווארד (שמאל). Pat Sullivan, AP
"הכי ביזארי בתולדות ה-NBA". הווארד והארדן/AP, Pat Sullivan

כן, אתם לא טועים. 73 נקודות במחצית הראשונה. 19 בשנייה. זה הספיק כדי לקבוע שיא NBA חדש להפרש נקודות בין שתי מחציות במשחק אחד. רוצים עוד? 73 הנקודות של יוסטון במחצית הראשונה היו שיא עונתי. 19 הנקודות שלה במחצית השנייה, לעומת זאת, השוו את המקום השני לשיא שלילי של נקודות ב-NBA לאורך מחצית אחת. היה זה מן הסתם גם שיא שלילי לנקודות במחצית אחת של יוסטון לאורך כל שנות קיומה. במחצית הראשונה ליוסטון היו 57% מהשדה, 12 מ-20 לשלוש ו-5 איבודים, ובשנייה 19% מהשדה, 0 מ-14 לשלוש ו-12 איבודים.

לרוקטס לא היו מילים בסיום. בחשבון הטוויטר הרשמי שלה המשילו את המשחק הזה לטרילוגיית הסרטים "הסנדק", הצלחה מסחררת בשני הסרטים הראשונים, והרבה פחות בסרט השלישי. "מחצית ראשונה - הסנדק 1 ו-2. מחצית שנייה - הסנדק 3", צייצו ביוסטון.

"במחצית השנייה נקלענו לפרק זמן בו היינו פשוט איומים בקליעה. לא הצלחנו לקלוע ליי אפים פשוטים", ניסה המאמן קווין מקהייל לתרץ. "לא הצלחנו להוציא לפועל שום דבר במחצית השנייה, אבל צריך קרדיט לאוקלהומה סיטי. הם עלו נחושים מההפסקה".

צ'נדלר פארסונס לא האמין למשמע אוזניו, כשסיפרו לו על המאזן העגום במחצית השנייה. "קלענו 19 נקודות? במחצית שלמה? זה איום ונורא, לא ניחשתי. זה מטורף לגמרי".

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט מול שחקן יוסטון רוקטס, טרנס ג'ונס. AP
זו אחת מהדרכים בהן הת'אנדר נעזרו כדי לעצור את הרוקטס. דוראנט רוכב על ג'ונס/AP

באוקלהומה סיטי נתנו קרדיט בעיקר למאמן סקוט ברוקס, שבא עם הברקה לתדריך בין המחציות: הוא הקרין לשחקניו את כל 12 השלשות שהרוקטס קלעו במחצית הראשונה. כמו שנוכחנו לדעת, הטריק הזה עבד לא רע בכלל. "מעולם לא ראיתי דבר כזה. זה בהחלט מעורר השראה", אמר ברוקס בסיום, והיה מרוצה למדי מהתגובה של שחקניו.

"הצלחנו לעצור אותם לגמרי במחצית השנייה, הוצאנו אותם מהקצב", הודה קווין דוראנט, שתפר 36 נקודות במשחק. "הם קבוצת התקפה מעולה, הם קולעים כל כך מהיר, אבל עשינו עבודה גדולה במחצית השנייה. לחצנו אותם לפינה".

מאמן אוקלהומה סיטי ת'אנדר, סקוט ברוקס. AP
הברקה שהביאה חתיכת שינוי. ברוקס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully