וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר ייעדר כשלושה שבועות, מסי חוזר בגדול

ברצלונה מקווה שהברזילאי יחזור למשחק מול סיטי, ומתנחמת בקאמבק של הפרעוש: "זה מסי שלמדנו להכיר. הוא שוב כאן"

אין רגע דל בברצלונה: אחרי שליאונל מסי חזר מהיעדרות ממושכת בעקבות פציעה וחזר רק לאחרונה, אתמול (חמישי) הגיע תורו של סופרסטאר נוסף בהתקפה של הקטלאנים, ניימאר, לספוג פציעה משל עצמו. ברצלונה אמנם ניצחה 0:2 את חטאפה והשלימה העפלה לרבע גמר הגביע, אך בסופו של המשחק לא ידעו הקטלאנים במה להתרכז: בקאמבק הנפלא של מסי, שפתח אתמול לראשונה בהרכב וכבש צמד, או שמא בפציעה של הברזילאי, שנטש את המשחק בדקה ה-28 עם פציעה בקרסול.

ניימאר עבר היום סדרת בדיקות כדי לברר את חומרת הפציעה, ועל אף שבמבט ראשון היא לא נראתה קלה, על פי האבחנה של רופאי ברצלונה הוא יזדקק לזמן החלמה של שלושה שבועות. במועדון מאמינים שניימאר יהיה כשיר לקרב הגדול הבא של ברצלונה, מול מנצ'סטר סיטי בשמינית גמר ליגת האלופות. המשחק הראשון בין השתיים ייערך ב-18 בפברואר במנצ'סטר.

ברצלונה ברבע גמר הגביע אחרי 0:2 על חטאפה

ניימאר הפצוע יורד מהמגרש ברצלונה. AP
"לא גרוע כמו שזה נראה". ניימאר יורד מהמגרש/AP

"הפציעה של ניימאר לא גרועה כפי שאפשר היה לשער על פי איך שהיא נראתה במבט ראשון", ניסה להרגיע טאטה מרטינו בסיום. "נצטרך להסתדר בלעדיו לזמן מה, אבל אני מודה לאלוהים על כך שזה לא חמור כמו שזה נראה. ניימאר עצמו רגוע, הוא לא לקח את זה קשה מדי. אביו ליווה אותו בחדר ההלבשה והאמירות של הרופאים נתנו לו שקט".

"אפשר רק לקוות שניימאר יהיה בסדר בקרוב", הצטרף מסי לאיחולים. "אני מקווה מאוד שהוא לא ייעדר לזמן רב, כי אנחנו באמת זקוקים לו".

ובזמן שברצלונה מייחלת להתאוששות מהירה של ניימאר, ליאונל מסי ממשיך לכבוש, תרתי משמע, את הקאמפ נואו. הפרעוש רשם 162 דקות מאז החזרה למגרשים, בהן הספיק לכבוש 4 שערים. הצמד של מסי אתמול, כולל סלאלום נהדר בשער השני, הוכיחו שהוא שוב כאן, ובגדול. "אני צריך לחזור לקצב, ומשחק כמו אתמול שהיה עם חשיבות פחותה אחרי ה-0:4 בסיבוב הראשון, היה הזדמנות טובה כדי לפתוח ולהשלים 90 דקות", אמר מסי בהתייחס להופעה שלו.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג. AP
"זה מסי שלמדנו להכיר"/AP

"את קצב ההבקעות הזה אפשר לקבל רק משחקן אחד. קוראים לו ליאונל מסי", התפייטו ב"אל מונדו" הקטלאני. "יותר מזה - גם השערים שהוא כובש נראים בדיוק כמו מלפני הפציעה. הדריבלים, התנועות החדות, זה מסי שלמדנו להכיר".

"המשחק הזה נראה שמסי יכול לשחק למשך משחק שלם. האמת שלא תכננתי לתת לו כל כך הרבה דקות, אבל זה מה שקרה בסוף", הודה טאטה מרטינו. "חשוב מאוד שנהיה בדיאלוג עם מסי ונבין איך הוא מרגיש בכל רגע נתון. זה לא קל לחזור ככה מפציעה כמו שהוא ספג. היום הוא הרגיש טוב מבחינה פיזית, אז הלכתי איתו".

ובשקט, ממש מתחת לרדאר, גם צ'אבי רשם אתמול ציון דרך נוסף בקריירה המפוארת שלו. הקשר הנפלא רשם את הופעתו ה-700 במדי ברצלונה, לאחר שנכנס כמחליף במחצית השנייה. "צ'אבי הוא אגדה חיה, שחקן מיתולוגי שהיה חלק חשוב בקבוצה שזכתה בהכל. הוא שחקן שונה, שיירשם בדפי ההיסטוריה של הכדורגל העולמי. ליהנות ממנו עכשיו זו פריווילגיה", נכתב ב"אל מונדו".

שחקן ברצלונה צ'אבי. רויטרס
לא עוצר כאן. צ'אבי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully