וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות עתרה נגד הפועל רמת גן וההתאחדות

דורשת לבטל את ההחלטה להדיח את דן רומן בעקבות התנהלותו בהתאגדות השחקנים, ומבקשת קנס של 440 אלף שקל

ההסתדרות עתרה היום (חמישי) לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב בתביעה נגד הפועל רמת גן וההתאחדות לכדורגל. במסגרת התביעה ביקשה ההסתדרות לבטל את ההליך המשמעתי שנעשה לדן רומן וכן את ההחלטה לפיה משוחרר השחקן מהקבוצה. כמו כן, דורשת ההסתדרות בתביעתה כי רמת גן תיקנס ב-440 אלף שקל בגין הפגיעה ברומן, וזאת בשל פעילותו בהתאגדות השחקנים בהסתדרות.

דן רומן שחקן הפועל רמת גן  -. ברני ארדוב
במוקד המהומה. דן רומן/ברני ארדוב

בעתירה שהוגשה על ידי עו"ד מאיה צחור-אבירם ועו"ד ענת גוטמן מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות ועו"ד דפנה שמואלביץ', המייצגת את נציגות שחקני הכדורגל בהסתדרות, נטען כי פיטוריו של רומן מהפועל רמת גן נעשה על רקע פעילותו בוועד הפעולה של ההסתדרות בטענה כי נערך לו הליך משמעת מבזה שאינו חוקי בשום קנה מידה. עוד ציינה ההסתדרות בעתירתה כי הליכי משמעת מסוג זה הם נורמה בענף הכדורגל אותה יש להוקיע.

כתב התביעה נגד הפועל ר"ג וההתאחדות לכדורגל, מגולל את שעבר על רומן בקבוצה מהרגע שנודע למאמן גיא לוי כי הוא פעיל בהתארגנות העובדים ומשמש כדובר ועד הפעולה. בין השאר נכתב כי רומן הושעה מפעילות בקבוצה בלי שניתן לו הסבר, לאחר מכן הוא זומן לוועדת משמעת בלי שפורטו בפניו העבירות המיוחסות לו, ובנוסף הוא לא הורשה להיות מיוצג על ידי עורך דין למרות שבוועדת המשמעת ישב עורך דין מטעם הקבוצה. בתום ההליך הוועדה הטילה עליו קנס של 3,000 שקל ועוד 5,000 שקל על תנאי.

לטענת הקבוצה, הקנס הוטל על רומן משום שהתראיין לכלי התקשורת בנושא ההתארגנות מבלי שקיבל לכך את אישור הנהלת הקבוצה. לטענת ההסתדרות, רומן פעל בשורותיה וקידם את ענייניהם של כלל השחקנים, כאשר הטלת הקנס מהווה לטענתם פגיעה בחופש ההתארגנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully