וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר מול מכבי תל אביב בגמר הגביע

הדאבליסטית הביסה את כפר סבא 20:25, 16:25, 13:25, הצהובים חזרו לגמר אחרי שנתיים עם ניצחון חלק על ירושלים

הפועל מטה אשר עכו ומכבי תל אביב העפילו הערב (חמישי) לגמר גביע המדינה בכדורעף. הצהובים חזרו למעמד אחרי שנתיים עם ניצחון 16:25, 19:25, 19:25 על הפועל ירושלים. הדאבליסטית גברה 20:25, 16:25, 13:25 על הפועל כפר סבא.

לאונרדו דוס סנטוס הפועל מטה אשר עכו כדורעף. איגוד הכדורעף, מערכת וואלה! NEWS
הדאבליסטית בגמר/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדורעף

במשחק הראשון, הצהובים פתחו חזק וברחו ליתרון מוקדם 10:18 עם 74 אחוז בהתקפה במערכה הראשונה. גם במערכה השנייה הסיפור היה דומה למרות העובדה שירושלים שדרגה את משחק ההגנה בפתיחת המערכה, אבל נכנעה בסיומה.

האדומים דווקא הגיעו למערכה השלישית ואף עלו ליתרון 8:12, אבל ראו את מכבי תל אביב חוזרת ואת ויקטור באטיסטה שהצטיין במדים הצהובים מנחית נפלא למהפך 15:16 ומשם הקבוצה של זוהר בר נצר לא נעצרה.

"חששתי מהמשחק הזה בגלל היכולת של הפועל ירושלים שהשתפרה בתקופה האחרונה, אבל אני שמח שעשינו את זה וניצחנו", אמר בר נצר. אסף אלקובי, שחקנה של מכבי תל אביב, הוסיף: "כשבאים דרוכים ומוכנים זה עושה את המשחק קל יותר. לא נגררנו למשחק שהיה יכול להקשות עלינו, ואני שמח שכך זה נגמר". מאמן ירושלים, אוריה כהן: "אני מאוכזב. חשבנו שנוכל לתת משחק מול מכבי תל אביב, אבל לא נכנסנו טוב. כל הכבוד למכבי. הם היו טובים יותר ומגיע להם".

ויקטור באטיסטה הוביל את מכבי תל אביב עם 16 נקודות, גיא בן גל עם 14, הארולדו ועומר דננברג עם תשע כל אחד. לירושלים: זיו גוטמן 10, מקסים חילקו 9, אנטולי קלישבסקי 8, ולדימיר ורטלקו 7.

ניקו אפרון הפועל כפר סבא כדורעף. איגוד הכדורעף, מערכת וואלה! NEWS
אכזבה לכפר סבא וניקו אפרון/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדורעף

במשחק השני, הפועל מטה אשר עכו לא התקשתה להשיג 20:25, 16:25, 13:25 על הפועל כפר סבא. האורחים פתחו היטב, אבל אחרי שהדאבליסטית ניצחה את המערכה הראשונה בזכות החסימות, היא טיילה בשתי המערכות הבאות.

"כל הכבוד לשחקנים", סיכם המאמן נעם כץ לאתר האיגוד, "היינו מתוחים, לא קל לשחק במעמד הזה ואני מחכה לגמר. יש לנו יריבה טובה שאנחנו מאוד מעריכים". מאמן כפר סבא איתי בכרך סיכם באכזבה: "חבל, כי השחקנים מאוד רצו. נצטרך לתקן על המגרש".

לאונרדו דוס סנטוס סיים עם 21 נקודות, אלן קומל עם 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully