וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייג'ון רונדו צפוי לפתוח בחמישייה מול הלייקרס

חדשות נפלאות לאוהדי בוסטון: הרכז שלא שיחק מאז ינואר 2013 בשל פציעה בברכו יחזור ביום ו'. טורקוגלו חתם בקליפרס

אוהדי בוסטון יקבלו ביום שישי את הרכז שלהם בחזרה. רייג'ון רונדו, שלא שיחק במשחק רשמי מאז שקרע את ה-ACL בינואר 2013, יירשם לסגל במשחק נגד לוס אנג'לס לייקרס וצפוי לעלות בחמישייה ולקבל כ-20 דקות מבראד סטיבנס. "אלא אם יהיו מהמורות בדרך, אנחנו צופים שהוא ישחק בשישי", אמר הג'נרל מנג'ר של המועדון דני איינג'. "הוא כנראה ישחק כחמש דקות ברבע. כמו שאני מכיר אותו, הוא יתלונן על זה".

הרכז הנפלא שנותח בברכו בפברואר 2013 ערך אימון אחד עם קבוצת ה-NBDL של הסלטיקס, מיין, ובמקור הכוונה היתה לאפשר לו לשחק פעם אחת בשורותיה לפני שישוב לבמה המרכזית. "הוא נראה טוב ומוכן לשחק, וזה כל מה שרציתי לראות", אמר איינג' על כך. בראד סטיבנס הוסיף: "הוא מביא את הכדור לאנשים יותר טוב מכל שחקן אחר, אבל אני לא חושב שצריך לצפות ממנו להיות רייג'ון רונדו של משחקי 7".

ג'ורדן קרופורד ומרשון ברוקס נשלחו מבוסטון לגולדן סטייט

שחקן בוסטון סלטיקס רייג'ון רונדו. GettyImages
ברוכים השבים. רונדו/GettyImages

* מאמן ניו יורק מייק וודסון דיבר על מערכת היחסים המעורערת שלו עם ג'יי אר סמית' הבעייתי, ואמר: "אני חייב לוודא ששחקנים עושים מה שמבקשים מהם, וג'יי אר לא שונה במובן הזה. הוא חלק מהניקס, וכשהוא לא עושה מה שצריך, אני צריך ליידע אותו על זה. אני לא בועט אותו למדרכה, הוא חלק גדול ממה שאנחנו עושים כאן ויישאר חלק גדול ממה שאנחנו עושים כאן. צריך לוודא שאנחנו באותו ראש".

* בארצות הברית מדווחים כי העונה הנפלאה של פורטלנד גרמה לשלושת כוכבי הקבוצה, דמיאן לילארד, למרכוס אולדריג' וניקולה באטום, להחליט להישאר ביחד גם בעתיד הרחוק.

* הידו טורקוגלו, ששוחרר מאורלנדו בלי לשחק העונה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "זה רשמי, אני שחקן של הקליפרס".

הידו טורקוגלו, אורלנדו מג'יק. John Raoux, AP
נשאר לו עוד משהו לתרום? טורקוגלו/AP, John Raoux

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully