וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ברנדאן לא יפתח, וילה בתמונת ההרכב

16.1.2014 / 18:50

הארגנטינאי לא התאמן כחודש וחצי והגיע עם עודף משקל, הקשר הספרדי עשוי לפתוח מול רמת השרון. גם מולמו תורגל בהרכב

הקשר הארגנטינאי פאבלו ברנדאן ערך היום (חמישי) אימון בכורה בבית"ר ירושלים. האימון נערך באיצטדיון טדי כהכנה לקראת המשחק נגד רמת השרון ביום ראשון. ברנדאן לא התאמן בחודש וחצי האחרונים והגיע עם עודף משקל של כ-3 ק"ג והצוות המקצועי מעריך כי ייקח לו בין שבועיים לשלושה לחזור לכושר מלא, ומתכוון להכניס אותו בהדרגה לעניינים במטרה שבהמשך יוכל לפתוח בהרכב. במצב הנתון, ברנדאן לא יפתח נגד רמת השרון וייתכן כי כלל לא יהיה בסגל.

משה לוגסי, שלומי אזולאי, ג'ונתן וילה, פאבלו ברנדאן, שחקני הרכש של בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
נראה טוב באימון, אך עם בעיית משקל. ברנדאן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

מי שנראה כי יפתח בהרכב הוא ג'ונתן וילה, שתורגל בהרכב לצידו של שי חדד בקישור האחורי. גם מושיקו לוגסי בתמונת ההרכב, ייתכן שבמערך של שלושה קשרים אחוריים. לנדרי מולמו תורגל בהרכב הראשון אך בבית"ר מתלבטים לגביו בעיקר נוכח הרצון שלו לעזוב את המועדון וחוסר המוטיבציה ששידר בימים האחרונים.

המאמן, רוני לוי לא אהב את העובדה כי שחקני ההרכב הראשון שיחקו רע באימון נגד ההרכב השני ונוצחו 3:0 ואף העיר להם לא מעט פעמים במהלך האימון. איציק כהן צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בחוד ההתקפה וייתכן אף כי שלומי אזולאי ישחק לצידו.

הבעלים, אלי טביב זוכה לתמיכה אדירה בעקבות צירוף שחקני הרכש ובבית"ר היו רוצים לראות את תמיכת הקהל גם במגרש. בקבוצה שררה אכזבה גדולה מכמות הצופים שהגיעו למשחקים האחרונים וגורם במועדון אמר: "אלי טביב עושה הכל כדי לתקן דברים וכדי שבית"ר תהיה חזקה ותכוון למעלה והקהל צריך לתת גב ותמיכה ולהגיע למגרש. אנחנו רוצים את מגרלשווילי ולצרף עוד חלוץ ברמה הגבוהה והגיע הזמן שהאוהדים ייתנו לטביב את ההרגשה שהם איתו ויבואו בהמוניהם".

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מתוסכל מהאוהדים. טביב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully