וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: חזרת מגרלשווילי מתעכבת. הסיכום יתבטל?

16.1.2014 / 10:33

לרנקה דורשת מהמגן לשחק גם בשבת הקרובה בליגה ובבית"ר כועסים על הסחבת ומגלים ספקות. אזולאי יפתח מול רמה"ש?

one

בבית"ר ירושלים מודאגים מהסחבת בהעברתו של חיים מגרלשווילי מא.א.ק לרנקה, ואמש (רביעי) החלו במועדון להטיל ספק בסיכויי הצלחתה. בבית"ר רצו לראות את השחקן מצטרף כבר לקראת המשחק נגד רמת השרון, לאחר שהגיעו עימו לסיכום לשנה וחצי, אך לרנקה מושכת את שחרורו ודרשה ממנו לשחק אמש בגביע ובשבת הקרובה במשחק ליגה.

בבית"ר לא אהבו אתמול את הסחבת בנושא ואמרו: "זה לא צריך לקרות ככה. סיכמנו עם חיים ולרנקה הייתה צריכה לשחרר אותו. אנחנו מקווים מאוד שלא משחקים איתו משחקים, אבל לוקחים הכל בחשבון. ההתנהלות נראית קצת מוזרה ולכן אנחנו בוחנים את כל האפשרויות".

חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"מקווים מאוד שלא משחקים איתו משחקים". חיים מגרלשווילי/ברני ארדוב

מי שנחת אמש בישראל הוא פאבלו ברנדאן. הקשר הארגנטינאי ישתכר עד לתום העונה כ-110 אלף יורו, ואם בית"ר תממש עליו את האופציה, הוא יזכה לשכר של כ-220 אלף יורו בעונה הבאה. ברנדאן יעבור היום בדיקות רפואיות וצפוי להצטרף לאימוני הקבוצה ואף להיות בסגל ביום ראשון הקרוב.

השחקנים קיבלו את מדידת המרחקים שעברו במשחק מול רעננה בשבת, כשמי שהגיע ראשון הוא שי חדד עם 12 קילומטר, ואחריו אבירם ברוכיאן עם 11.3, בעוד שאיציק כהן הספיק לעבור 10.2 קילומטר. בבית"ר מרוצים מהכושר בו נמצא שלומי אזולאי, וייתכן כי החלוץ יפתח בהרכב כבר מול רמת השרון. ג'ונתן וילה יזדקק לשבועיים נוספים על מנת להיכנס לכושר משחק מלא, אך גם הוא נמצא בתמונת ההרכב, במיוחד לנוכח היעדרו של אופיר קריאף המוצהב.

בבית"ר לא ימתינו לדויד רודריגס מעבר לשבוע הבא. אם השחקן לא יתגמש בדרישותיו, יבחר רוני לוי באחת האופציות העומדות לרשותו מבין מספר חלוצים איתם מנהל המועדון מגעים, כשאחד מהם הוא בויאן גולובוביץ' הבוסני.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
משה לוגסי, שלומי אזולאי, ג'ונתן וילה, פאבלו ברנדאן, שחקני הרכש של בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מי אמר שאין רכש בירושלים? הרביעייה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully