וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"מארקה" בחרו בדייגו קוסטה כשחקן הסיבוב בספרד

הגולשים העדיפו את מלך השערים של אתלטיקו על פני רונאלדו. מאמן הסיבוב הוא דייגו סימאונה, חרארדו מרטינו רק רביעי

הסיבוב הראשון של הליגה הספרדית כבר מאחורינו, ולא די בכך שאתלטיקו מדריד ממשיכה להיות מועמדת רצינית במאבק על האליפות, נראה שהיא גם מקבלת קרדיט גדול על היכולת שלה מחובבי הכדורגל בספרד. מי שהוכתר היום (חמישי) כשחקן הסיבוב הראשון על ידי קוראי "מארקה" הוא לא אחר מאשר דייגו קוסטה שהעמיד מספרים יפים מאוד בסיבוב הראשון.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
קיבל 53.8 אחוז מהקולות. דייגו קוסטה/GettyImages

קוסטה, הלהיט הגדול של אתלטיקו מדריד, הבקיע 19 שערים מ-19 משחקים והמאזן שלו עומד על שער בכל 84 דקות. מי שבירך אותו על הבחירה הוא מאמנו, דייגו סימאונה, שאמר: "הוא משתמש בכוח ובמהירות שלו בצורה טובה מאוד. זה מה שהופך אותו לשחקן מסוכן". קוסטה קיבל 53.8 אחוז מהקולות בסקר, והשאיר אבק לכל יריביו במשאל.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו זוכה בתואר שחקן השנה. AP
את התואר החשוב הוא כבר קיבל. רונאלדו/AP

ליאונל מסי שנעדר במשך כחודשיים בגלל הפציעה הטורדנית נעדר מהסקר, ומי שתפס את המקום השני הוא מלך השערים בספרד והזוכה הטרי בפרס כדור הזהב, כריסטיאנו רונאלדו, שקיבל 28.8 אחוז מהקולות. במקום השלישי נמצא אנטואן גריזמן מריאל סוסיאדד (8.2 אחוז), לאחר מכן מגיע קוקה מאתלטיקו (3.9 אחוז), ניימאר, הנציג הראשון של ברצלונה ברשימה, עם 3.4 אחוז ושישי הוא ססק פברגאס, הנציג השני של הקטאלנים, עם שני אחוז.

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. Denis Doyle, GettyImages
השאיר אבק למאמנים האחרים. דייגו סימאונה/GettyImages, Denis Doyle

ומה קורה בגזרת המאמנים? המאמן שהוכתר כמאמן הסיבוב על ידי העיתון הוא דייגו סימאונה שמצעיד את אתלטיקו במקום השני עם 50 נקודות, ובסקר קיבל 62.5 אחוז מהקולות. מאמנה של בילבאו, ארנסטו ולוורדה, מופיע במקום השני עם 14.3 אחוז מהקולות. מאמנה של ויאריאל, מרסלינו גרסיה, במקום השלישי (10.3 אחוז) לפני חרארדו מרטינו, מאמנה של ברצלונה (5.8 אחוז), פראן אסקריבה מאלצ'ה (4.3) ויאגובה אראסטה מסוסיאדד (2.8 אחוז). ואיפה קרלו אנצ'לוטי? גם אנחנו שואלים את אותה שאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully