וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:1 בין הפועל נצרת עילית למכבי נתניה

הקבוצה של מזרחי איבדה נקודות, אקסברד כבש (15), חודדה איזן (40). 1:2 להפועל פ"ת על אום אל פאחם, הפער: 7 נק'

אחרי שבשבוע שעבר הליגה הלאומית מעט נפתחה עם הפסדה של מכבי נתניה להפועל פתח תקוה, בסוף השבוע נערך המחזור ה-20 והמוליכה ממשיכה לאבד גובה. קבוצתו של יוסי מזרחי סיימה ב-1:1 מול הפועל נצרת עילית שנמצאת במומנטום נהדר. המלאבסים ידעו לנצל זאת היטב כאשר חגגו עם 1:2 על מכבי אום אל פאחם, הקבוצה הכי חלשה בליגה, כשהפער צומק לשבע נקודות. הפועל קטמון זינקה עד למקום החמישי אחרי 0:2 משכנע על מכבי הרצליה המסובכת, וגם הפועל רמת גן הצליחה להתאושש עם 0:1 על הפועל אשקלון המידרדרת.

* בית הדין העליון החליט ברוב דעות להקל בעונשה של מכבי אחי נצרת, כך שמשחקה הקרוב מול הפועל ראשון לציון יתקיים עם קהל באצטדיון גרין (עילוט עדיין סגור).

עידן שריקי מכבי נתניה חוגג שער. קובי אליהו
תחילתו של משבר? עידן שריקי/קובי אליהו

הפועל נצרת עילית - מכבי נתניה 1:1

משהו במכונה המשומנת של יוסי מזרחי מעט נתקע בשבוע שעבר עם הפסד דרמטי להפועל פתח תקוה שצימק את הפער בראשות הטבלה לתשע נקודות, וכעת נתניה שוב סבלה ממשחק לא מספיק טוב שעלה לה בשתי נקודות. ללא ערן לוי המורחק, נתניה התקשתה מול היריבה שרשמה משחק חמישי רצוף ללא הפסד כשהבלם אלירן חודדה השלים שבוע שלישי ברציפות עם שער קריטי.

כבר אחרי 15 דקות הבקיעו האורחים את השער הראשון באצטדיון גרין כשפריצה נפלאה של קאיודה באגף הימני הסתיימה עם חדירה לרחבה והוצאת כדור רוחב, עידן שריקי פתח רגליים כדי לאפשר לעידו אקסברד לקבל ולהבקיע לפינה השמאלית את שער היתרון. חמש דקות לפני ההפסקה נצרת עילית קיבלה פנדל אחרי שירדן כהן הוכשל ברחבה. אלירן חודדה ניצל את ההזדמנות והבקיע בפנדל את השוויון.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
עבדו קשה היום. ליאור אסולין/ניב אהרונסון

הפועל פתח תקוה - מכבי אום אל פאחם 1:2

שום דבר לא הכין את המלאבסים למצב שבו הקבוצה תתייצב במקום השני בטבלה, בזמן שהבעיות הכלכליות ממשיכות לתפוס כותרות. ובכל זאת, פתח תקוה ממשיכה במסע המושלם שלה והצליחה לצמק את הפער ממכבי נתניה לשבע נקודות, אבל הקבוצה של ניסן יחזקאל נאלצה לעבוד קשה מול הנמושה ל הליגה שהשיגה תיקו אחד מ-20 משחקים. התוצאה הזו אמורה לעודד את האורחים שעד היום ספגו 65 שערים, אבל כעת הצליחו לסיים עם כמות שערים מינימלית ברשת שלהם.

אחרי 60 דקות ללא שער שבהן אום אל פאחם עמדה בכבוד מול אחת הקבוצות החזקות בליגה, ליאור אסולין, השחקן הכי חם בליגה הלאומית, היה זה שהבקיע ושחרר הרבה לחץ בצד של ניסן יחזקאל. ארבע דקות לאחר מכן אדריאן פרננדס היה זה שהכפיל את התוצאה. אבל המלאבסים הצליחו להסתבך כשבדקה ה-72 כדור חופשי של מוחמד מחאמיד מצא את השער כדי לצמק ל-2:1.

לירון דיאמנט שחקן הפועל רמת גן. נמרוד סונדרס
הבקיע את השביעי שלו העונה. לירון דיאמנט/נמרוד סונדרס

הפועל אשקלון - הפועל רמת גן 1:0

אשקלון ממשיכה בצניחה התלולה שלה, בעיקר בגלל העובדה שהיא עדיין ללא מאמן קבוע וגבי בורשטיין הוא זה שמנהל את משחקיה, וגם היום אשקלון, שלא ניצחה מאז תחילת דצמבר (את הפועל פתח תקוה) איבדה נקודות חשובות במאבקי הצמרת. אחרי שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים, הדרומיים נכנעו לרמת גן שהייתה זקוקה לנקודות כמו אוויר לנשימה אחרי שני הפסדים. לירון דיאמנט המצוין הבקיע את השער השביעי שלו העונה רבע שעה לסיום אחרי שאלמוג בוזגלו פרץ באגף השמאלי, העביר כדור רוחב, והחלוץ גלגל כדור שטוח לפינה השמאלית עם שער שקבע את תוצאת הסיום.

שי אהרון קפטן הפועל קטמון נגד הפועל ירושלים. ברני ארדוב
זינוק משמעותי. שי אהרון/ברני ארדוב

הפועל קטמון ירושלים - מכבי הרצליה 0:2

תראו מה זו הליגה הלאומית. רגע אחד אתה נאבק בתחתית, ורגע אחר פתאום אתה מקפץ היישר למקום החמישי. זה בדיוק מה שקרה השבוע להפועל קטמון ירושלים שפתאום מצליחה לראות את הצמרת אחרי ניצחון משכנע על הרצליה המסובכת. בשבוע שבו שוב עלו דיבורים על איחוד אפשרי עם הפועל ירושלים, הקבוצה של עופר טלספפה השיגה שלוש נקודות יקרות וניצחון שני ברציפות. בדקה ה-72 שי אהרון המצוין היה זה שהבקיע, אבל מצבה של הרצליה, שנמצאת במשבר מתמשך עם רצף נוראי של שבעה משחקים ללא ניצחון, הסתבך כששימי אלמלם ביצע עבירה גסה על עוז צבאג שנכנס כמחליף ושינה את המומנטום. אלמלם ראה כרטיס אדום, ודור הלוי ניצל את הבעיטה החופשית כדי להכפיל את התוצאה ולשגר את קטמון היישר למקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully