וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הפסד בכורה לצסק"א מוסקבה, 73:72 בבלגרד

פרטיזן השיגה ניצחון דרמטי שמשרת את מכבי ת"א בבית ו' של הטופ 16. ניצחונות ביתיים לפנאתינייקוס, מלאגה ומילאנו

המחזור השלישי בטופ 16 נחתם הערב (שישי) עם ארבעה משחקים - אחד בבית ו' של מכבי תל אביב ושלושה בבית ה'. בבית של הצהובים, קיבלה מכבי בשורות טובות עם הפסדה הדרמטי של צסק"א מוסקבה 73:72 בבלגרד לפרטיזן. בבית המקביל שמרה פנאתינייקוס על מאזן מושלם עם 64:78 על אפס איסטנבול. מלאגה רשמה ניצחון ביתי 75:89 על פנרבחצ'ה/אולקר בזכות רבע אחרון גדול של זוראן דראגיץ', בעוד קית' לנגפורד ומילאנו חגגו עם 76:83 באיטליה על קוצ'ה ויטוריה.

ניק קיינר מדלי שחקן מלאגה עם הכדור מול פנרבחצ'ה/אולקר. Mariano Pozo, GettyImages
ניצחון שני רצוף למלאגה. ניק קיינר מדלי/GettyImages, Mariano Pozo

בית ה'

פנאתינייקוס - אנאדולו אפס 64:78

אלופת יוון שיפרה את מאזנה ל-0:3 והותירה את האורחת מאיסטנבול ללא ניצחונות, כמו יתר הקבוצות הטורקיות במפעל. אחרי מחצית ראשונה צמודה, פנאתינייקוס החלה בבריחה שלה ברבע השלישי והשלימה אותה עם ריצת 0:7 בפתיחת הרבע האחרון, בניצוחו של דימיטריס דיאמנטידיס. היווני הוותיק הוביל את פאו עם 17 נקודות ולא פחות מ-9 אסיסטים, כשסטפון לזמה נהנה מחלקם וקלע 16 משלו, אליהם הוסיף 8 ריבאונדים. זוראן פלאניניץ' ניסה להחזיק את אפס במשחק עם 13 נקודות.

מלאגה - פנרבחצ'ה/אולקר 75:89

רבע רביעי אדיר של זוראן דראגיץ' סידר למלאגה ניצחון בית ראשון בטופ 16 והותיר את ז'ליקו אוברדוביץ' בפרצוף עגום ובלי ניצחון. אף קבוצה טורקית עדיין לא ניצחה בשלב הזה, ופנרבחצ'ה/אולקר קיוותה להיות הראשונה, אחרי ההפסדים לאולימפיאקוס ולברצלונה. מליח מחמוטוגלו נתן לה תקווה עם 5 מ-5 מחוץ לקשת ו-19 נקודות ב-20 דקות, אלא שברבע האחרון הפכה מלאגה את התוצאה עם 9:27, בהנהגתו של דראגיץ'. הגארד הסלובני קלע 14 נקודות ברבע המסיים (24 במשחק כולו, 4 מ-6 לשלוש) והקפיץ את האוהדים עם שלשה גדולה ודאנק מהדהד שהעניקו למלאגה יתרון דו ספרתי וסגרו את המשחק. ריאן טולסון סייע לדראגיץ' עם 12, בעוד ניק קיינר מדלי סיים עם 8. פרט למחמוטוגלו, גם לינאס קלייזה (17) ובו מקאלב (16) קלעו בספרות כפולות אצל המפסידה.

ארמני מילאנו - קוצ'ה לבוראל ויטוריה 76:83

המארחת המשיכה בדיוק מאותה נקודה בה עצרה אחרי הניצחון המזהיר 51:81 על אולימפיאקוס, ולא התקשתה לדלג גם על פני קוצ'ה ויטוריה והמאמן לשעבר סרג'יו סקאריולו. קית' לנגפורד הנהיג בריחה ל-18:26 בסיום הרבע הראשון, כשבהמשך המצטרף החדש דניאל האקט סייע לו ליצור פער דו ספרתי במחצית השנייה. הבאסקים הצליחו רק להקטין את ההפרש ברבע האחרון ורשמו הפסד ראשון מול מילאנו, אחרי ארבעה ניצחונות במפגשים הקודמים. האיטלקים קלעו באחוזים מצוינים מחוץ לקשת (10 מ-20) ושלטו גם מתחת לסלים (39 ריבאונדים לעומת 27 של קוצ'ה), כשקרטיס ג'רלס ולנגפורד הובילו עם 16 כל אחד והאקט תרם 14. אנדרס נוצ'יוני בלט אצל ויטוריה עם 18.

דניאל האקט שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
נכנס לעניינים. דניאל האקט/GettyImages, Roberto Finizio

בית ו'

פרטיזן בלגרד - צסק"א מוסקבה 72:73

דרמה אדירה בקומבנק ארינה בבלגרד, בסיומה הנחילה פרטיזן בלגרד הפסד בכורה בטופ 16 לצסק"א מוסקבה. הרוסים לא הרשימו ביורוליג ונראו בדרך לגרד עוד ניצחון דחוק כדי להישאר מושלמים בבית ו' כמו מכבי תל אביב וריאל מדריד, אלא שבסופו של דבר המטוטלת נעצרה בצד של הסרבים. היתרון התחלף בין הקבוצות עד לרבע האחרון, כשארבע דקות לסיום טרנס קינסי העלה את פרטיזן ל-61:65. צסק"א חזרה להוביל בזכות סוני ווימס, אבל 24 שניות לסיום דייק בוגדן בוגדנוביץ' פעמיים מקו העונשין ונתן 72:73, עליו הגנה המארחת בזמן שנותר. בוגדנוביץ' להט עם 27 נקודות, כולל 4 מ-8 מחוץ לקשת, כשקינסי סיים עם 15. 27 של ננאד קרסטיץ' לא הספיקו לצסק"א הפעם. התוצאה עושה שירות נהדר למכבי תל אביב, שצפויה להיאבק עם צסק"א על המקום השני שמעניק יתרון ביתיות בהצלבה.

ננאד קרסטיץ' שחקן צסק"א מוסקבה מול ז'ופרה לוברן שחקן פרטיזן בלגרד. Marko Metlas, GettyImages
הפציץ 27 נקודות ובכל זאת הפסיד. ננאד קרסטיץ'/GettyImages, Marko Metlas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully