וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אוהד קדוסי חתם לשנתיים וחצי

16.1.2014 / 13:50

החלוץ שפתח את העונה בלוזאן יחזק את ההתקפה של הזהובים. אבוקסיס מתכנן מערך של שלושה בלמים מול מכבי פ"ת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אוהד קדוסי חתם הבוקר (חמישי) בבני יהודה. החלוץ ששיחק העונה בלוזאן השוויצרית חוזר לליגת העל אחרי שחתם באמצעות סוכניו גלעד קצב ואדם קידן לשנתיים וחצי אצל הזהובים, שם יצטרף למסע הרכש של האחרונה בטבלה בחלון ההעברות הנוכחי, במסגרתו כבר הוחתמו חן עזריאל, ג'יימס קין, עומר ורד.

בני יהודה תהיה הקבוצה השביעית של קדוסי בישראל. החלוץ בן ה-28 גדל במכבי פתח תקוה ועבר גם במכבי הרצליה, בני סכנין (שתי קדנציות), הפועל באר שבע, הפועל פתח תקוה והפועל עכו. אשתקד כבש 14 שערי ליגה ובסיום העונה עבר בהעברה חופשית ללוזאן השוויצרית. הוא רשם במדי הקבוצה 14 הופעות בהן לא הצליח לכבוש, אך קבוצתו שקועה עמוק במקום האחרון בדרך הוודאית לירידה. לפיכך, החליט קדוסי לשוב לישראל והעדיף את הצעת בני יהודה על סכנין ועכו שחשקו בשירותיו.

שחקן הפועל עכו אוהד קדוסי. אדריאן הרבשטיין
חוזר לליגת העל. אוהד קדוסי/אדריאן הרבשטיין

בשלב זה הכוונה היא לצרף עוד שחקן אחד או שניים לסגל. הקשר מגיברלטר ליאם ווקר סיכם אמנם עקרונית את תנאיו, אולם קיימת אופציה שהוא לא יצורף בסופו של דבר ויובא חלוץ זר אחר במקומו. בבני יהודה עלתה אופציה להחתים את ווקר על חוזה לשנתיים וחצי ולהשאילו עד סיום העונה לקבוצה אחרת, אולם בשלב זה עדין לא התקבלה החלטה סופית לגביו.

הקבוצה ערכה היום את האימון הטקטי המסכם לקראת קרב התחתית נגד מכבי פתח תקוה בשבת במושבה. במועדון מתייחסים בכובד ראש להתמודדות ומבינים שאם הפעם לא יושג נצחון, המצב בתחתית יהפוך להיות חמור עוד יותר, שכן פתח תקוה, בצוותא עם הפועל ניר רמת השרון, הן נכון לעכשיו המתמודדות העיקריות עם הזהובים נגד הירידה.

המאמן יוסי אבוקסיס ביקש משחקניו לשים מאחור את מפח הנפש מההפסד הדרמטי נגד הפועל באר שבע מהשבוע שעבר ולהפיק ממנו לקחים בעיקר בכל הנוגע לסגירות בהגנה. על פי התרגול הטקטי שנערך הבוקר, צפוי אבוקסיס לפתוח עם הרכב זהה להרכב שפתח נגד באר שבע, מה שאומר שהזהובים שוב ישחקו במערך הגנתי מעובה עם שלושה בלמים, גל כהן, אביב חדד ואיציק עזוז, כאשר עומר ורד ואמיליאנו פוסקו יפתחו כמגנים. במועדון אגב הבהירו היום באופן חד משמעי, שפוסקו אינו מועמד לשחרור ושאין כל כוונה להחליפו במגן זר או ישראלי.

בקישור תורגלו לירוי צעירי ורפי דהן בצוותא עם אמיר עגייב ועוז ראלי. החלוץ האנגלי ג'יימס קין יפתח שוב כחלוץ בודד. בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון מהופעת הבכורה של קין בשבוע שעבר ומאמינים שככל שיחלוף הזמן הוא יתרום הרבה למשחק ההתקפה של הזהובים.

הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס שנמצא בשלבים סופיים של הליך השיקום שלו, ערך היום לראשונה אימון ריצה קל ובמועדון מעריכים שבתוך חודש הוא יוכל לחזור לשחק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully