וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: כריסטאה נחת בישראל, אדרוביץ' לא יוחתם

16.1.2014 / 14:54

קשר נבחרת רומניה לשעבר וסטיאווה בוקרשט על סף סיכום בקבוצה. בעקבות העסקה, הוחלט לרדת מאדמיר אדרוביץ'

one

קשר נבחרת רומניה לשעבר ושחקנה של סטיאווה בוקרשט, אדריאן כריסטאה, נחת הערב (חמישי) בישראל במטרה לסגור את תנאיו במכבי פתח תקוה. "אנחנו רוצים את השחקן מאוד, אבל קודם הוא צריך להגיע לארץ ולעבור בדיקות רפואיות. מדובר בשחקן מוכר מאוד בכדורגל הרומני. הוא יוכל לשדרג אותנו מאוד", אמרו במועדון.

כריסטאה בן ה-30, שעל מועמדותו פורסם שלשום בוואלה! ספורט, שיחק בשנים האחרונות בדינמו בוקרשט, קלוז', פטרולול פלוישטי, סטנדרד ליאז' אליה עבר בהמשך בהשאלה וסטיאווה. כריסטאה, 30, העביר את רוב הקריירה שלו בליגה הרומנית למעט חצי עונה בסטנדרד ליאז' אשתקד. כריסטאה הובא לבלגיה על ידי המאמן הרומני מירצ'ה רדניק בעסקה שיצרה סכסוך בין המאמן לבעלים והובילה בין היתר לפיטוריו בסיום העונה ולמינוי גיא לוזון. הוא זכה באליפות עם דינמו בוקרשט ב-2007 ושיחק נגד בית"ר ירושלים במוקדמות ליגת האלופות. העונה הופיע תשע פעמים במדי סטיאווה בוקרשט וכבש שער אחד.

אדריאן כריסטאה במדי נבחרת רומניה. DARKO VOJINOVIC, AP
יחזק את הקישור של הלוזונים? כריסטאה/AP, DARKO VOJINOVIC

בעקבות העסקה הצפויה, פתח תקוה הודיעה לחלוץ אדמיר אדרוביץ' כי החליטה לא להחתימו. עוד קודם לכן, אדרוביץ' סירב ליטול חלק באימון היום. נראה כי סיבה כלכלית נעוצה בהחלטה לשחררו, משום שכריסטאה אמור להרוויח שכר של 15 אלף יורו בחודש, מה שיקשה על פתח תקוה להחתים גם את אדרוביץ' ביתרת התקציב שנותר. כעת יחפש צמד המאמנים ייטב לוזון וקובי רפואה חלוץ אחר, כנראה בעלויות נמוכות יותר.

במועדון ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול בני יהודה. החלוץ עומר גולן לא ייכלל בסגל. השחקן, שצפוי להיעדר תקופה ממושכת מהמגרשים, עדיין לא החליט האם לבצע טיפול רפואי שעשוי לגרום לו לחזור בקרוב למגרשים, אך כרוך בסיכון. במועדון עדיין מקווים שהשחקן יחלים ולא ייאלץ לסיים כבר עכשיו את העונה ובכך לפרוש מכדורגל. ייטב בלוזון וקובי רפואה לא מתכוונים לערוך שינויים גדולים בהרכב. פדרו גלבאן, שחזר לכבוש במשחק בעכו, יפתח מול קבוצתו לשעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully