וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אדרוביץ' נחת, אדריאן כריסטאה יגיע?

15.1.2014 / 14:52

מכבי פ"ת תחליט עד מחר לגבי חלוץ פנדורי. קשר סטיאווה עשוי לנחות עוד השבוע. גורם על אוגודה: "אם נשחרר, זה רק מחוסר ברירה"

one

מכבי פתח תקוה צפויה להחליט עד מחר (חמישי) האם היא מחתימה את חלוצה של פנדורי הרומנית אדמיר אדרוביץ', לאחר שזה נחת לפנות בוקר בישראל ועבר בדיקות רפואיות. במועדון רוצים לקבל החלטה עוד לפני המשחק נגד בני יהודה. במקביל, במועדון שוקלים את מועמדותו של קשר נבחרת רומניה לשעבר, שחקנה של סטיאווה בוקרשט, אדריאן כריסטאה. בשלוש השנים האחרונות נדד הקשר בן ה-30 בין פטרולול פלוישטי הרומנית, סטנדרד ליאז' אליה עבר בהשאלה, וסטיאווה. "לפחות אחד מהשניים האלה יחתום כאן", אישרו היום במועדון. אדרוביץ' כבר נטל חלק באימון היום, אבל זה קרה מספר שעות אחרי שנחת בישראל.

אדמיר אדרוביץ' במדי פנדורי. GettyImages
בפתח תקוה מקווים שהוא יעבור מחר בבקרת התקציבים. אדמיר אדרוביץ'/GettyImages

אם השניים יצטרפו ויחתמו רשמית, הקבוצה תצטרך לוותר על זר אחד שככל הנראה יהיה עמנואל אוגודה. סוכניו של השחקן קיבלו הודעה כי ייתכן והשחקן יושאל לקבוצה בליגה הלאומית עד תום העונה במטרה להחזירו לסגל בעונה הבאה כשהוא בשל יותר. "אוגודה לא שיחק עד היום בקבוצה מקצוענית, ולמרות זאת הוא מביא לידי ביטוי יכולות של שחקן עם הרבה ניסיון. אם נשחרר אותו, זה יהיה רק מחוסר ברירה. יש לו את כל הנתונים לפרוץ בישראל", אמרו במועדון.

במועדון מייחסים חשיבות רבה למשחק נגד בני יהודה, שניצחון בו יגדיל את הפער בין הקבוצות לתשע נקודות. "זה משחק על שש נקודות. ניצחון במשחק הזה, ואולי נעבור גם את הפועל עכו", אמרו בקבוצה. למרות ההחלטה להחתים חלוץ זר, במועדון לא מתכננים לשחרר בשלב זה את ויקטור מרעי או רועי דיין: "כדי להישאר בליגה צריך סגל רחב. מעכשיו תהיה יותר תחרות על חולצת ההרכב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully