וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "יש לנו חולשות, אנחנו לא בלתי מנוצחים"

16.1.2014 / 10:12

מאמן מכבי ת"א פאולו סוזה התייחס להפסד מול קרית שמונה ומתכונן למפגש מול אשדוד. ייני: "הפקנו את הלקחים שלנו"

אחרי ההפסד לעירוני קרית שמונה ולפני המשחק הבא שלה מול מ.ס אשדוד, מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק. פאולו סוזה המאמן ושרן ייני הקפטן נכחו במסע"ת והתייחסו למצב הקבוצה וההכנות לשבת.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא אהב את הביקורות נגד הקבוצה. סוזה/יוסי ציפקיס

מאמן הצהובים פאולו סוזה, התייחס להפסד מול קרית שמונה ואמר: "יש לנו חולשות אבל אנחנו עובדים כדי לתקן אותן והפסדים זה חלק מהמשחק. הקבוצה שלנו אינה בלתי מנוצחת ואנחנו עובדים כל הזמן כדי להשתפר".

על המשחק הבא מול אשדוד: "זו יריבה שונה וזה יהיה משחק שונה. אנחנו נצטרך לעשות את ההתאמות שלנו. שיתוף הפעולה של השחקנים על המגרש ישנה את הדינאמיות של המשחק".

על ההתייחסות להפועל באר שבע: "אנחנו מכבדים מאוד את כל היריבות שלנו וכולם יודעים כמה באר שבע חזקה. רק לצורך השוואה תדעו שהיום יש לבאר שבע יותר נקודות מאשר היו לנו בזמן הזה של העונה בעונה שעברה. הם רצים כמו בקצב של אלופים. אבל אנחנו חושבים על עצמנו והמטרות שלנו".

לגבי סגל השחקנים בקבוצה, אמר סוזה: "כל השחקנים שלנו כשירים למשחק בשבת. בעונה שעברה בזמן הזה של העונה צירפנו שני שחקנים מאוד חשובים וגם עכשיו אנחנו מחפשים לצרף ולחזק את הסגל, אבל כרגע מסתדרים עם הסגל שיש ברשותנו. נשחק בשבת עם השחקנים העומדים לרשותנו. גם אם נביא שחקנים הסגל לא יהיה רחב יותר מעכשיו כי כבר שיחררנו שלושה מהסגל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסה לבלום את הביקורות. שרן ייני/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרן ייני קפטן הקבוצה דיבר גם הוא על המשחק האחרון: "התחלנו את המשחק מול קרית שמונה לא טוב ושהתעוררנו זה היה מאוחר מדי. הפקנו את הלקחים מהמשחק הזה והפנים שלנו קדימה. בוודאות לא זילזלנו במשחק הזה, ידוע שקרית שמונה קבוצה טובה וביתית. אני חושב שזה משחק שאתם התקשורת מתעסקת בו אמנם אבל אנחנו ממשיכים הלאה. מבחינה פסיכולוגית אין שום בעיה בקבוצה".

ייני הוסיף: "אנחנו מרגישים מאוד בטוחים בעצמנו, עד עכשיו השגנו תוצאות טובות ואנחנו נמשיך לעבוד כרגיל, שום דבר לא משתנה. קבוצות מגיעות נגדינו להתגונן ואם הולך להן טוב אז הן מקבלות ביטחון. כל משחק הוא חשוב ולכל משחק אנחנו מתייחסים ברצינות הדרושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully