וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: החלים מסרטן, ועלה לסיבוב השני

בשנה שעברה רוס האטצ'קינס עבר טיפולים כימותרפיים, השנה הוא ניצח משחק זוגות בזירה היוקרתית: "מת על התחושה הזו"

הטניסאי הבריטי רוס האטצ'ינס. GettyImages
רק בריאות. האטצ'קינס/GettyImages

רוס האטצ'קינס העפיל היום (רביעי) לסיבוב השני בטורניר הזוגות באליפות אוסטרליה הפתוחה. ייתכן שהניצחון הזה לא היה זוכה לכותרת מרגשות בבריטניה, אבל סיפורו של הטצ'קינס הוא מעט ייחודי: בחג המולד ב-2012 נמצא אצלו סרטן בבלוטת הלימפה, לאורך 2013 הוא עבר טיפולים כימותרפיים, וכעת, אחרי הניצחון המתוק, גם על המחלה וגם על המגרש, הוא מודה: "היה פשוט מדהים לחזור".

האטצ'קינס משחק לצד קולין פלמינג בזוגות, ואת העונה הצמד פתחו עם שני הפסדים בטורנירים בבריסביין ובאוקלנד, אבל במלבורן זה הלך טוב יותר, כאשר חזרו מפיגור וניצחו 6:4, 6:7, 0:6 את מרינקו מאטוסביץ' ומכאל פריסייז'ני תוך שעה ו-40 דקות.

"זו פשוט תחושה מדהימה לחזור, במיוחד להרגיש לראשונה את תחושת הניצחון", אמר האטצ'קינס, "אני חושב ששיחקנו טוב העונה, ואולי הרמה שלי לא הייתה גבוהה כו שקיוויתי, אבל השגנו ניצחון יפה. זה היה אדיר, אני מת על התחושה הזו".

המחלה של האטצ'קינס התפרסמה לראשונה כשחברו הקרוב אנדי מארי הקדיש לו את הזכייה בטורניר בריסביין בינואר בשנה שעברה. "הוא בבית עכשיו, מביט בנו", הקדיש לו אז מארי את הגביע, "אני בטוח שעוד תחזור". ואכן, שנה אחרי זה האטצ'קינס כבר מנצח משחקים בגרנד סלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully