וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מעוניינת בשחר הירש

נועלת הטבלה מחפשת נואשות אחר חיזוק, וסימנה את חלוצה בן ה-21 של הפועל עפולה מהלאומית, שכבש העונה 8 שערים

בבני יהודה ממשיכים לפעול במרץ רב כדי לחזק את הקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר. לוואלה! ספורט נודע כי השם החם על הפרק בו מעוניינים בצוות המקצועי, הוא החלוץ שחר הירש, חלוצה של הפועל עפולה מהליגה הלאומית. לפני כשבוע כבש הירש רביעייה בניצחון קבוצתו על דליית אל כרמל בגביע המדינה. עפולה נמצאת בקשיים כלכליים וזו הסיבה שחלק משחקניה מחפשים קבוצות חלופיות. גורם בסביבתו של הירש אישר כי לשחקן מספר הצעות מליגת העל, ביניהן זו של בני יהודה.

שחר הירש שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
בקרוב בזהוב? הירש/מגד גוזני

מי שצפוי לחתום בימים הקרובים הוא הקשר ליאם ווקר, שחקן נבחרת גיברלטר, שסיכם עקרונית את תנאיו במועדון ושב לארצו, להסדרת כל המסמכים הדרושים למעבר לישראל. במידה שווקר יוחתם, תתמלא מכסת הזרים של בני יהודה ששיחררה כזכור את יורו לאמין ואדם הרפקה וצירפה עד כה את החלוץ האנגלי ג'יימס קין. בנוסף אליו צורפו גם עומר ורד וחן עזריאל שהגיע ממכבי חיפה.

בשבת תצא הקבוצה לקרב תחתית לוהט, נגד מכבי פתח תקוה ב'מושבה'. בבני יהודה הגדירו את המשחק כקריטי במאבק ההיחלצות מהתחתית, כאשר הפסד נוסף יחריף עוד יותר את מצבם הקשה מאוד של הזהובים, המדורגים במקום האחרון עם שמונה נקודות בלבד במאזנם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully